punkish Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 30. oktober 2007 javel der! får ikke sove nei... det er sikkert fordi at i morgen starter jeg dgen som veganer. og jeg skal prøve ut "raw food" ett par uker for å se om det kan passe meg. dette er noe jeg har tenkt på en stund og jeg gleder meg virkelig til å komme i gang! jeg gruer meg bare til å slutte med melk! for det er så mye melkeprodukter som er kjempegodt. og jeg er veldig glad i ost!! men det skal gå! jeg er lei av å bare gå rundt og si ja ja snart snart.. action please.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkish Skrevet 10. november 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 10. november 2007 her er jeg igjen ! ^^ og jeg spiser fortsatt melkeprdukter ja ja, svak er man. men jeg har gått ned litt i vekt da. er blitt flink å spise bra mat og trener tre ganger i uka ^^ ellers skjer det ikke stort her... skole og jobb og om innan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkish Skrevet 21. november 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 21. november 2007 ohohooo! så deilig det er når vekta går den rette veien! NED!! nå har jeg bare sju kilo igjen å få bort før jeg har nådd mitt mål! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå