Gå til innhold

frustrert frues dagbok ^^


punkish

Anbefalte innlegg

jeg er den mest frustrerte personen i verden akkurat nå!

helt ny er jeg og, men det gjør ingen ting :)

jeg sitter her med en nyinnkjøpt graviditets test, og håper den blir positiv, eller negativ... uansett hva slags utslag den gir så gir den meg hvertfall ett svar.

jeg er utrolig verpesjuk, men det er ikke mannen min. eller jo han er jo det på ett veldig svakt nivå, men han vil helst vente litt.

men i de siste dagene så har jeg hatt så mange preggers symptomer. etter å ha snakket litt med min mor ble det helt klart for meg at det må være innbilt. for jeg tok min siste p sprøyte i begynnelsen av juni, og det kan ta opp til ett år før man er inne i en normal syklus.

uansett, denne testen vil nok hjelpe meg å komme med videre. jeg er egentlig helt sikker på at den er negativ, og kjøpte den mest for å få en bekreftelse på det. selv om jeg inderlig skulle ønske at den var positiv.

så er det bare å ta testen da, men så gruer man seg til det og, for man vil heller gå rundt og kjenne på gravid symptomene...

jeg drømmer om barn og min egen fødsel hver natt og. utrolig fine drømmer, men det skulle ikke bare vert drømmer.

sånn der fikk jeg sytt litt.

skal skrive resultatet av testen når jeg har orka meg til å få tatt den og. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah!

ingen ting slår en ordentlig prat med mannen sin, og å komme tilbake på den gode gamle avdelinga på jobb ^^

tenker ennå på bebisser, men nå er jeg hvertfall sikker på at jeg ikke er noe gravid, så da slipper jeg å gå rundt som en frustrert høne :)

skikkelig deilig å komme tilbake til den gamle avdelinga og prate med de samme kjente kollegaene.

så er det skole i morra og to dager til på jobb før uka er omme. og da blir det konsert på favorittbaren ^^

ellers ser jeg veldig lyst på rettsaken vår, der motparten har en så svak og patetisk historie, og ikke annet enn løyner å komme med. jeg har skaffet meg flere underskrifter fra andre beboere, og snakket med mange som gjerne vil vitne for oss ^^

dyrt blir det, men det er verdt det.

jeg fikk høre om de tre andre som har gitt opp kampen mot naboene fra helvette. men vi skal ikke knekkes så lett.

det skal ikke selges noen leilighet her i gården nej :ler:

nå er det tur tid for frigg

og takk for i dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj

ja da satt man her. mannen er dratt på øving og jeg har kvelden foran meg... jah.

denne baby greia slipper ikke taket i meg. og det er plagsomt!

mannen dro til øving med trist fjes i dag ettersom jeg har fortalt han hvordan jeg føler.

an har nemlig vert veldig "forvirrende" i forhold til barn. i det ene øyeblikket syns han at det er bare koselig og i det neste er han alt for ung og vi må vente i mange år.

jeg fortalte han at dette forvirrer meg veldig og at jeg blir veldig frustrert pga det. og det virker som han har dårlig samvittighet.

det er det som er baksiden med å ha en som er litt yngre enn seg. alt er perfekt altså. borstett fra at vi er på helt forskjellig sted når det gjelder baby.

vondt for både han og meg tror jeg.

ja ja, jeg fikk hvertfall gått en lang tur med frigg i ruskeværet. hun løp og koste seg, og er så flink på inkalling nå at jeg bare kan slippe henne hvorsomhelst. ikke dårlig til å være en liten jente på bare ett år :D

jeg er utrolig glad i den bikkja og vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne!

neste uke kommer boka vår. jeg bestilte en triksebok sånn at jeg kan holde henne stimulert. det er så greit å ha instruksjoner på ting man kan lære dem. og hun lærer så vanvittig fort.

nå skal jeg ta meg en kopp te og en røyk og surfe litt videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei punkish! Måtte jo innom her å titte også da. Trist med graviditetstesten, men du skal no se det ordner seg for snille jenter :)

Hva omhandler så rettsaken? Hvis det er lov å spørre, skjønte vel det hadde noe med naboer å gjøre. Syns alt sånt høres litt skummelt ut jeg da, en helt utenforstående person skal sitter der og bestemme hvordan ting skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det er nervepirrende med en sånn rettsak. det er mye penger som står på spill.

men man kan ikke alltid la seg tråkke på av egoistiske mennesker...

det handler om at borettslaget ikke godtar hunden vår. men saken vår er sterk, og borettslagets svak :) vi vil mest sannsynlig vinne. men helt sikker kan man aldri være på noe som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32

Forstår godt følelsen av å ville ha barn. Jeg er der og har vært der i mange år. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Jeg er også eldre enn min samboer, men jeg sa rett ut til han at jeg drømmer om en familie, og om han ikke ønsker det samme så passer vi ikke sammen. Så vi satte et komprimiss, siden han er den som ikke er klar fikk han komme med et tidspunkt som jeg også kunne leve med. Jeg vil jo gjerne at han også skal ønske seg barn før vi går i gang. Så fra mars av er vi prøvere vi å.

Kan dere få til en slik avtale? De sier jo at man blir klar når barnet er der, uansett. Men jeg syns det er riktig av meg å vente til han vil. Jeg blir 33 og vil ikke vente så veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lissi

vi er 22 og 23 så vi er vel forsåvidt unge mennesker :)

kjempe bra at dere kunne inngå en slik avtale da! jeg spurte han faktisk om hvor mange år han tenkte seg fram. men han vil ikke svare. det er så dumt, jeg tror jeg kunne fått roa meg betydelig om vi bare kunne finne ut av ett ellerannet.

men han er kroat da, og de er jo egentlig veldig glade i å avle, sier de fleste jeg kjenner som er derfra ;)

men han er ikke flink til å prate om ting i det hele tatt, og vi kan sitte ved siden av hverandre i sofaen og holde kjeft i timevis.

vi krangler skjelden. men den stillheten er værre enn en krangel syns nå jeg.

mars er ikke lenge til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Hei igjen, nei mars er ikke lenge til. Jeg er spent og gleder meg samtidig som det er skummelt og jeg lurer på om jeg tør når det endelig kommer til stykke.

Er du helt sikker på at han er den du ønsker å knytte deg selv til resten av livet? Det bør man være sikker på, og du er ganske ung.

Ja vet at taushet er verste sort. Min samboer var så i begynnelsen fordi han ikke var vant til å ha noen å åpne seg før. Dere får jobbe med kommunikasjonen, det bør være på plass før man får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha masse lykke til med rettsaken da, håpe det går deres vei. Lenge til eller?

Her i huset var det jeg som slet med kommunikasjonen når vi møttes, han kunne sitte å prøve å dra ting ut av meg i flere timer. Men etterhvert når jeg lærte meg til å faktisk prate om ting i stedet for å gå å furte inni meg, så er det han som ikke prater innimellom. Men generelt sett så er vi faktisk veldig flinke til å prate om ting, bare vi får litt tid. Trenger ofte å tenke litt for meg selv, kan ha litt for lett for å buse ut med ting jeg ikke burde :nei:

Husker han ikke ville gi meg noe svar på når vi skulle begynne å prøve heller, utrolig irriterende. Helt til den dagen han kom å sa han var klar, men da var det plutselig jeg som ble usikker. Så ting går mye opp og ned her, men det meste ordner seg egentlig alltid

:klemmer::klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet at det er han jeg vil ha og han føler det på samme måte. vi har ikke vert gift i mer enn ett år, men sammen i tre da. og vi har jo etablert oss veldig godt med leilighet og jobb og sånne ting og. jeg er ikke så mange hakk unna å være ferdig utdannet :)

det er litt skummelt sikkert ja ;)

hvis den dagen kommer da han endelig er klar kommer sikkert jeg til å bli litt paff også.

ja kommunikasjon er viktig, han er ikke vant til å åpne seg helt han heller. men det er jeg, og jeg får alltid frem det jeg vil. skulle bare ønske han ikke var så treg.

jeg vet, at når han kommer hjem i kveld og vi legger oss, så vil vi komme til å snakke lenge. det er alltid sånn. virker som han trennger tid på å fordøye ting på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha masse lykke til med rettsaken da, håpe det går deres vei. Lenge til eller?

Her i huset var det jeg som slet med kommunikasjonen når vi møttes, han kunne sitte å prøve å dra ting ut av meg i flere timer. Men etterhvert når jeg lærte meg til å faktisk prate om ting i stedet for å gå å furte inni meg, så er det han som ikke prater innimellom. Men generelt sett så er vi faktisk veldig flinke til å prate om ting, bare vi får litt tid. Trenger ofte å tenke litt for meg selv, kan ha litt for lett for å buse ut med ting jeg ikke burde :nei:

Husker han ikke ville gi meg noe svar på når vi skulle begynne å prøve heller, utrolig irriterende. Helt til den dagen han kom å sa han var klar, men da var det plutselig jeg som ble usikker. Så ting går mye opp og ned her, men det meste ordner seg egentlig alltid

:klemmer::klemmer: :klemmer:

rettsaken vet vi ikke når blir, vi har holdt på med tvisten siden april, men nå som det endelig er kommet frem til at det blir rettsak, så er det ventetid påd et og :P he he

så lenge man får prata til slutt, så er det nok ikke så ille. selv om man bare blir mer og mer provosert under selve stilheten :P

hvor lenge har dere snakket om å begynne å prøve da?

det ordner seg nok for oss alle tre til slutt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel hatt lyst på barn hele tiden, men alt lå først til rette for det i april da jeg fikk fast jobb. Var det han brukte som unnskyldning fram til da. Begynte å snakke seriøst om det i juni når vi var på ferie, men han syns han var for ung da. Så gikk jo egentlig ikke så veldig lang tid fram til han sa han var klar. Innbiller meg selv at jeg ikke maste så mye heller, så det var hans valg (men tør ikke spørre han hvordan det egentlig var, hehe, så det sier vel sitt) Vi jenter er vel ganske flinke til å mase når vi vet hva vi vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

masete ja! jeg føler meg så masete at jeg nesten blir sint på meg selv... men sånn er det når de aldri kan få bestemt seg :ler:

jeg tar det vel opp sånn en gang daglig tror jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooh...

da har jeg bestilt meg tannlege time med narkose...

damen jeg snakket med sa at det til sammen kom til å komme på rundt 25 000, avhengig av hvor mye som måtte gjøres inni gapet der. og jeg tror nok jeg har en del krater... oj oj oj hvorfor skal alt være så dyrt da??

skal til sånn "sjekkehvasommågjøres" time den 5 november. det kommer til å ta lang tid også visst. mange som vil ha narkose.

men jeg tenker at når jeg har fått stelt hele kjeften ordentlig og alt er bra inni der, så kan jeg "rehabilitere" meg litt da. gå å få slipt tennene uten beroligende, ta en sjekk osv.

kommer til å bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jah, nå er klokka litt over ett om natta, og da er det jo klart at jeg har sittet å pønsket ut for meg selv i mørket, at jeg skal starte oppdrag vekt tap i morra :D

en er jo alltid veldig entusiastisk i begynneslen, så derfor er det ticker og hele pakka her.

ser på de heldige som er prøvere og gravide som har så fine tickere. men nå har jeg og en^^

selv om den gjelder å få mindre mange :(

oj oj jadda natten er lang!

morro dette da. veldig inspirert nå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mat i morgen:

frokost: en skive med lett pålegg

lunsj: en skive til....,

middag: blomkålsuppe, nam...!!

og en frukt eller gulrot mellom hvert måltid.

det må jo bare være bra ^^

men lørdag er kosedag... ja.

og så skal jeg jogge litt.

på onsdag er det treningstudio ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohoi ohoi!

jaudå, sittet uten intetnet ett par dager her... virker som ett år men...

de skulle fikse på det da, men det kan ta opp til to døgn. men vi har heldigvis trådløs internet sak, så jeg tjuvlåner andres nett ^^

jeg har vert veldig flink til å spise sunt, selv om jeg ikke har jogga. men jeg har gått mangfoldige kilometer da. og i morra tenker jeg at jeg skal tapå skritt telleren min og prøve å gå ti tusen skritt om dagen.

jeg skulle egentlig trent i dag :( men jeg gadd ikke... men som sagt, gått masse masse og herja masse med bikkja.

i morra skal jeg veie meg. har ikke vekt selv så jeg må bruke enten den på treningsenteret, eller hos mamma ^^

så har jeg kjøpt triksebok for hund i dag. og frigg skal lære å rulle rundt aller først. selv om det kommer til å ta tid....

jeg er i grunn fryktelig utålmodig har jeg funnet ut av.

OJ OJ OJ

så glad jeg ble da jeg våkna av mens smerter i dag!!!

endelig fikk jeg mensen, og jeg håper det ikke blir så uregelmessig. jeg har gledet meg til å komme inn i den vanlige syklusen min jeg. nå vet jeg at p sprøyta er ute av systemet! deilig...

i morra drar jeg og mannen hjem til foreldre og venner i aust agder. det blir så deilig å bare slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ohoi ohoi...

jaudå, her går det nesten greit vel?

ikke så mye mer barnesnakk etter en stor barnekrangel :P

leiligheten vår er blitt begjært tvangssolgt, og vi ska i rettsak. når vet man ikke,. bare at det er lenge til.

jeg har begynt å male, og det er kjempegøy. holder på med mitt fjerde lerret nå, og jeg er fornøyd. det er en utrolig morsom og avslappende hobby må jeg si!

bikkja er flink og fin , men nå er hun klissvåt også, for det regner veldig her i krsand...

nyter en kopp kakao med krem, og spiser kål...

mannen lagde fårikål i dag, og det er jeg så glad i. men skal jo ikke spise det. men nå åt jeg kål da... selv om den var kokt i kjøttkraft... og jeg skjemmes :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...