csb Skrevet 8. oktober 2007 #1 Del Skrevet 8. oktober 2007 For lage meg en slik en jeg også da Jeg skal gifte meg 21. juni 2008 i gamle Giske kyrkje uttafor Ålesund Samboeren min fridde 20. juni i år så jeg har brukt sommeren på å booke det som bookes kan. andre som skal gifte seg i ålesundsområdet samme dato forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 8. oktober 2007 #2 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med dagbok og forlovelse Veldig kjekt å ha en dagbok her på KG, så man holder orden på planene. Har du funnet kjole ennå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. oktober 2007 #3 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye med det forestående bryllupet!! og som ny her i bryllupsdagbøkene!!! Jeg så forresten at du var innom min dagbok tidligere!! Koselig Håper du kommer til å trives her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 8. oktober 2007 #4 Del Skrevet 8. oktober 2007 velkommen hit! og gratulerer med forlovelse og bryllup (og dagbok hihi) !! blir gøy å høre om planene dine fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #5 Del Skrevet 9. oktober 2007 Heisann og hit! Så gøy at det kommer enda flere 2008-bruder! Håper du vil trives her! Blir spennende å følge med deg videre frem til dagen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn24 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Del Skrevet 18. oktober 2007 og gratulerer så masse det skal bli spennende å følge med på planleggingen din fram til den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 19. oktober 2007 #7 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei og hit til KG Morro med nok en 2008 brud! Dere gifter deg en uke etter oss dere, blir rimelig tette vi da Skal bli spennede å følge med på planleggingen fram mot den store dagen! Håper du kommer til å trives blant oss -syke kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2008 #8 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei hei! Gratulerer med forestående bryllup! Så fin dato du har valgt!!! Samme som meg jo!! men jeg gifter meg ikke i Ålesund da.. Har du kommet langt i planleggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. februar 2008 #9 Del Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer med forlovelseog bryllup! Og velkommen hit Sååå koselig med alle 2008-brudene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 8. februar 2008 #10 Del Skrevet 8. februar 2008 Slenge meg på dei andre her å ønske deg sååå inn i dagbøkene!! Gratulera me forlovelse, bryllupsplanlegging å nå og dagbok Ser du har brukt sommaren på booking ka har du fått jort? Å har du KJOLE?? Her inne EEEELSKE me bilder nemlig Håpe du komme te å trivs her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå