Tingeling_78 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har kjøpt drømmekjolen brukt på finn.no (til 4000 kr - hurra!) Den sitter som støpt oventil med mere usikker på lengden. Tror jeg vil ha slør, men vil jo gjerne prøve det sammen kjolen. Er det ok å komme med en kjole til brudebutikk for å få prøvd det sammen? Må også kjøpe underskjørt og usikker på hvordan type som passer under kjolen. Tror dere brudebutikk vil hjelpe meg med det selv om kjolen ikke er kjøpt der? Når jeg har funnet sko må jeg finne ut om skjolen er noen cm for lang eller ikke. Trenger noen erfarne som kan se hva som er helt riktig lengde. Hvem kan hjelpe meg med det?
Susan Sto Helit Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Har kjøpt drømmekjolen brukt på finn.no (til 4000 kr - hurra!) Den sitter som støpt oventil med mere usikker på lengden. Tror jeg vil ha slør, men vil jo gjerne prøve det sammen kjolen. Er det ok å komme med en kjole til brudebutikk for å få prøvd det sammen? Må også kjøpe underskjørt og usikker på hvordan type som passer under kjolen. Tror dere brudebutikk vil hjelpe meg med det selv om kjolen ikke er kjøpt der? Når jeg har funnet sko må jeg finne ut om skjolen er noen cm for lang eller ikke. Trenger noen erfarne som kan se hva som er helt riktig lengde. Hvem kan hjelpe meg med det? Ville tro at du kan deponere på slør o.l. Butikken kan helt sikkert hjelpe deg med ca hvilke typer slør som vil passe til din kjole. (Kjøpte slør uten å se det sammen med kjolen jeg, for jeg visste hva jeg ville ha, og prøvde på meg i butikken. ) Underskjørt ville jeg også spurt om veiledning til i en butikk. Ta med bilde av kjolen! Det viktigste du må tenke på er om du skal ha en fyldigere effekt på skjørtet eller ikke, og i så fall hvor fyldig, og hvor i skjørtet. Når du har utstyr som underskjørt og sko, invitert hjem noen gode venninner, og prøv på deg alt! De vil helt fint kunne si om kjolen er passe lang. Det trengs ikke noen ekspert til dette. Om du trenger å modifisere på kjolen, kontakt en sydame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå