Gå til innhold

Han skyter spurv med kanon!


Gjest Gjest_Lola_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lola_*

Hva skal jeg gjøre med gubben?

Han har bygget en bensindreven kanon av et stålrør.

Han har utstyrt den med lasersikte, til og med!

Og så bruker han småspurv som blink!

Jeg har sagt til ham at det er slemt å skyte spurver med kanon, men han nekter å høre. Han kaller dem luftens rotter. Hva skal jeg gjøre med ham? Er hjemmesnekra kanoner lisenspliktige, kan jeg jo anmelde ham for illegalt skytevåpen. Men jeg vil helst slippe at han havner i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde overhode ikke akseptert ett slikt skytevåpen og ihvertfall ikke så lenge det ble brukt mot noe som helst levende.

Hadde mest sannsynelig blitt så sint at jeg ødela hele kanonen hans om han ikke sluttet med det samme.

Ikke akseptabelt, men mann som overhode ikke eier følelse for levende vesener hadde fått så øra flagra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogget
Hva skal jeg gjøre med gubben?

Han har bygget en bensindreven kanon av et stålrør.

Han har utstyrt den med lasersikte, til og med!

Og så bruker han småspurv som blink!

Jeg har sagt til ham at det er slemt å skyte spurver med kanon, men han nekter å høre. Han kaller dem luftens rotter. Hva skal jeg gjøre med ham? Er hjemmesnekra kanoner lisenspliktige, kan jeg jo anmelde ham for illegalt skytevåpen. Men jeg vil helst slippe at han havner i fengsel.

Jeg hater sånne manne-menn :frustrert: Verden hadde vært mye fredeligere uten testosteron!!!!!!! Koble ham sammen med Don Giovanni så kan begge manne-mennene skyte spurver og katter med mannen din sitt nye (og helt sikkert ulovlige) våpen!!! Drittmenn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Bjørn_*

Spurv spiser frø og korn, rotter spiser all dritt. Mennesket står nærmere rotta enn spurven.

Jeg vil aldri slutte å forundre meg over hva slags menn kvinner innlater seg med. Fyren må være fullstendig blåst, flaut å måtte vise seg i nærheten av en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner......,synes jeg ser han for meg! Men er dette reelt bør kanskje fruen rope; "varsku her" hver gang han lader om :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo dum! Alle vet at det er duer som er luftas rotter.. Herregud as...

Jeg trodde det var måker?

Spurv blir vel mer som luftas.... spissmus, kanskje? :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var måker?

Spurv blir vel mer som luftas.... spissmus, kanskje? :idesmil:

Nja.. måker er vel mer som luftas.. vaskebjørner? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trener på spurv, for så en dag ta sin lille due...

Han lader kanonen for å ta sin lille due, ja det kan jeg så levende se for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar småspurver da!!

Broren min og kompisen min skjøt ei skjære en gang.. De visste jeg blir forbanna på slikt. Så han kompisen hadde sagt at de måtte skyndte seg og kaste den før Estrella så den.. haha! Han var livredd for meg :lur:

Men de fikk masse kjeft av meg :ler: De hadde ikke lov til å skyte den, bare fordi det "kun er en fugl".. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Huff jeg kommer til å få mye kjeft for at jeg ikke er følsom nok nå, men: Den lille gutten inni meg våkner veldig til liv når han hører om en bensindrevet spurvekanon, skulle ønske jeg hadde dere til nabo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjerringa

Utrolig hva enkelte er i stand til. Lage spurvekanon kan de men å sette koppene inn i oppvaskmaskinen klarer de ikke. :ler:

Hvis mannen min hadde funnet på noe sånt så hadde dette ekteskapet vært over, det hadde vært å definere som grunnleggende uoverenstemmelser i forholdet. :kjefte:

Stakkars småsporven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske imponerende å hjemmesnekre en bensindrevet lasersiktekanon som er i stand til å skyte spurv. Det vil være interessant å få vite mer om den tekniske løsningen.

Like interessant vil det være å få vite om de bestyrtede tantene her hadde blitt like bestyrtet, dersom mannen hadde meldt seg inn et politisk parti som har avskaffelse av velferdsstaten på dagsorden, og hvor staten bare skulle drive med politi, militæret og rettsvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...