Gå til innhold

Favorittkjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg er bare litt nysgjerrig på hvilke typer kjoler andre liker, så jeg tenkte jeg kunne spørre dere: Hva er din favoritt brudekjole? Eller hvilken kjole valgte du til ditt bryllup???

Legger ved et bilde av en av mine favoritter....

Bildet er slettet ihht våre regler abg kopirett. Legg gjerne inn en link til bildet.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_julibrud_*
Skrevet

Likerdenne veldig godt jeg. Bildet er dårlig i forhold til the real deal. Elsker et kjolemerke som lager så stødige kjoler at selv de med F cup kan se strålende ut uten BH under kjolen. Jeg prøvde denne uten BH og hadde bedre frontparti enn når jeg har bh på. Lyst å kjøpe kjolen, klippe av skjørtet og lage en kul topp av resten :lur:

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Lyst å kjøpe kjolen, klippe av skjørtet og lage en kul topp av resten :lur:

Blir en veldig dyr topp da ;)

Gjest Gjest_julibrud_*
Skrevet
Blir en veldig dyr topp da ;)

Desverre...tror den kostet 16000 i butikken :gråte:

Dersom kopiene av kjolen var like bra formsydd som originalen skulle jeg gjerne gitt 200 dollar på ebay for den og klippet av skjørtet.

Skrevet

Jeg hadde denne.

Skulle jeg valgt igjen i dag ville jeg kanskje valgt denne...

Mine DD/E pupper satt også godt oppe i min MS kjole (uten BH under.)

Skrevet

Denne kommer til å sitte på min kropp om litt under ett år.Denne

Skrevet

hva synes dere om denne?

Er egentlig ikke fan av så mye farge, men synes denne var pen likevel...

Skrevet
hva synes dere om denne?

Uff, nei...

Skrevet
hva synes dere om denne?

Jeg liker veldig godt den der! Synes den er veldig fin!

Skrevet

Jeg syns det røde over det hvite så helt kræsj ut....

Jeg er ikke noe motstander av farge...men syns feks denne røde var mye kuulere...men det blir jo en smakssak.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg syns denne er så utrolig lekker, men det finnes ingen bilder av den (som jeg kan finne) som viser den ordentlig. jeg har prøvd den på og den er helt rå. det rare er at den ikke engang ligner på bildet, så da er det kanskje helt meningsløst å vise den frem.. :sjenert:

Jeg er ikke noe motstander av farge...men syns feks denne røde var mye kuulere...men det blir jo en smakssak.

Skrevet
hva synes dere om denne?

:tommelopp:

er ikke noe spesielt glad i så mye farge på brudekjoler jeg heller, og er ikke noe særlig glad i rødt tøy. "sikkert fordi jeg ikke kler det" :sjenert: hihi. men denne var bare nydelig. ;)

Skrevet

den var utrolig stilig. men jeg forbinder ikke den med brudekjole. :sjenert:

Skrevet

Linn - jeg har heller ikke sett noen som har hatt en sånn - men jeg er sikkert på at m brudebukett, slør og tiara og en kjekk mann i dress ved siden av den like mye brudekjole som de hvite bløtkakene de fleste av oss her :)

Skrevet
Linn - jeg har heller ikke sett noen som har hatt en sånn - men jeg er sikkert på at m brudebukett, slør og tiara og en kjekk mann i dress ved siden av den like mye brudekjole som de hvite bløtkakene de fleste av oss her :)

:skratte: morsom du. :)

:jepp: det har du sikkert rett i Emma. ;)

:klemmer:

Skrevet

Ja det blir nok det. Kunne aldri tenkt meg å gå i en kjole som var helt rød altså...

Skrevet
den var utrulig flott!

Ja, er den ikke vidunderlig vakker?

Har sett på brudekjoler leeenge nå, og denne falt jeg for med én gang! Hadde egentlig satt en grense på kr 10 000,- for brudekjole, men denne skal jeg prøve å få tak i - koste hva det koste vil!

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...