strwberry Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Trenger hjelp. Jeg har nettopp oppdaget at jeg har en intens kløe og svie i underlivet. Dette "formerte" seg til rifter og nå har jeg på en måte "klumper" som er såre og det gjør så vondt. Noen som kan vite hva dette er?
strwberry Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, det jeg antok også så har kjøpt canesten. men har lest litt, å ble ganske bekymret. Kunne det hende at dette er herpes eller er det mest sannsynlig sopp?
Gjest Sativa Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, det jeg antok også så har kjøpt canesten. men har lest litt, å ble ganske bekymret. Kunne det hende at dette er herpes eller er det mest sannsynlig sopp? Synes du skal forsøke med canesten, og så kan du evt undersøke det hvis det ikke hjelper. Har hatt min andel sopp, men kjenner ikke igjen disse klumpene du beskriver. Riftene derimot er jo karakteristiske for sopp.
strwberry Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Okei, takk for svar. Er på en måte ikke klumper, men på en måte kviser med ruve på. har faktisk noen av de:/ tror jeg skal ta meg en tur til legen hvis ikke dette blir bedre. Kan såvidt gå..
strwberry Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 takk for alle svar. var så ille at jeg dro til legevakten i natt.. var visst herpes:S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå