Gå til innhold

Har klart og slette diverse ting


estrella

Anbefalte innlegg

Jeg er totalt blank når det kommer til pc. Det er ganske lenge siden nå, men på en eller annen måte har jeg slettet Paint, noe som plager meg. Går det an og laste paint ned fra ei eller annen side?

En annen ting er at før klarte jeg og se dvd på pc, men hehe..på en eller forunderlig måte så virker ikke det lenger. Hva har jeg gjort,..nei det vet jeg ikke!

Er helt blank her..når det kommer til pc-er. Så blir glad for råd hvordan jeg skal fikse dette :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nedfall
Jeg er totalt blank når det kommer til pc. Det er ganske lenge siden nå, men på en eller annen måte har jeg slettet Paint, noe som plager meg. Går det an og laste paint ned fra ei eller annen side?

Denne tråden skulle vel gi deg noen hint..

En annen ting er at før klarte jeg og se dvd på pc, men hehe..på en eller forunderlig måte så virker ikke det lenger. Hva har jeg gjort,..nei det vet jeg ikke!

Er helt blank her..når det kommer til pc-er. Så blir glad for råd hvordan jeg skal fikse dette :sjenert:

Tipper du kan legge inn siste versjon av Windows Media Player..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skulle vel gi deg noen hint..

Tipper du kan legge inn siste versjon av Windows Media Player..

Jeg har fikset meg Windows media player nå..

Lastet det ned på ei eller annen side-kostet 45 kr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skulle vel gi deg noen hint..

Æsj.. jeg må innstalere hele xp på nytt for å få paint, men det gidder jeg ikke.

Pc-en var ferdig innstallert når jeg fikk den, de på butikken gjorde det, så jeg har ikke en gang cd-ene med meg(flyttet) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Æsj.. jeg må innstalere hele xp på nytt for å få paint, men det gidder jeg ikke.

Pc-en var ferdig innstallert når jeg fikk den, de på butikken gjorde det, så jeg har ikke en gang cd-ene med meg(flyttet) :sjenert:

Du trenger ikke installere hele windows, se dette innlegget i tråden..

Microsoft sin beskrivelse (engelsk).

..skjønner ikke helt hvorfor du velger å betale 45kr for Media Player, når man kan få den gratis fra microsoft ??

Endret av Nedfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Æsj.. jeg må innstalere hele xp på nytt for å få paint, men det gidder jeg ikke.

Pc-en var ferdig innstallert når jeg fikk den, de på butikken gjorde det, så jeg har ikke en gang cd-ene med meg(flyttet) :sjenert:

Prøv å systemgjenopprette maskinen fra det tidspunktet da du hadde paint på maskinen. Da skal det komme tilbake igjen det du har slettet :)

Enkel og grei måte jeg bruker når jeg ikke klarer å rette opp en feil jeg har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...