Gjest d Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, koster det noe å få en legetime når man er 17 år?
Zero Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, det gjør det. Rundt 125 kroner eller noe slikt for timen, også kommer eventuelle prøver, bandasjer, attester osv i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 åh....... da må jeg dra på helsestasjonen og vente i 3 timer igjen.. flott.
Zero Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Er jo sånn at vi i Norge betaler egenandel og ikke mer enn det. Tenk hvor mye det skulle kostet om vi skulle betalt for hele legetimen. Dessuten får man frikort når man har brukt mer enn 1600 i legeregninger på et år. Veldig fin ordning syns jeg Så ja, om du vil gå gratis, så må man nok vente litt på helsestasjonen i stedet. Har gjort det selv når jeg var yngre.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jaja, er jo greit nok det, men jeg mangler penger ;P men hva menes med "Enkel legekontakt"? det står at det koster 35,- (fant en side for priser til legen min)
Gjest :) Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Om du ikke vil vente så lenge, kan du skjekke om det finnes andre helsestasjoner i området. De som ikke er i sentrum, har ofte kortere ventetid. (Jeg har gått rett inn mange ganger). Om du bor i Bergen, kan du for eksempel stikke innom Loddefjord, Nesttun eller Åsane. Åpningsdager, og tider, finner du om du søker på internett.
Aurela Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 åh....... da må jeg dra på helsestasjonen og vente i 3 timer igjen.. flott. Kanskje du jar en helsesøster på skolen.. Jeg gidder ikke helsestasjonen og ventetidene men går til helsesøster.. Vet ikke om hun kan gjøre "like mye" som de gjør på helsestasjonen, men jeg får hvertfall p-pilleresepten min der, mye raskere, og du kan sikkert avtale en time
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Enkel legekontakt betyr konsultasjon via telefon f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 ^ Åkei. Jente89, jeg må snakke med lege skjønneru .. Men skal dra på helsestasjonen =) Får bare vente, sånn er det bare når man er fattig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå