Gå til innhold

Stor operasjon

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest**_*
Skrevet

Uff er litt usikker på om dette er det rette plass å legge innslaget, beklager hvis det er feil.

Om ikke mange dagene skal jeg legges inn på sykehus for en større operasjon, gruer meg noe helt vanvittig. Mest for smerter jeg kommer til å få etterpå. Og jeg vet at jeg kommer til å slite med store smerter for jeg har vært igjennom akkurat den samme operasjonen flere ganger de siste 2 årene. Bare på andre steder på kroppen.

En annen grunn til at jeg gruer meg er at jeg skal opereres i begge lyskene og innover mot skrittet, altså må jeg ligge å blotte meg fullstendig for hvor mange leger, sykepleiere osv? Og ikke ha noe som helst kontroll på hva de gjør med meg da jeg ligger i full narkose.

En tredje ting jeg gruer meg til er å kjede meg, HATER å kjede meg. Må ligge der i minimum 5 dager etter operasjonen. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampyra
Skrevet

Det går så fint så!

Husk at alle leger og sykepleiere har sett alt du har før, så det trenger du ikke tenke på. Jeg antar du får en slags papirtruse/bleie som dekker underlivet ditt, og de kommer nok ikke til å begynne med noenting før du sover godt av narkosen.

Ettersom du allerede har hatt tilsvarende operasjoner vet du jo hvordan du reagerer på narkose og smertestillende så da kan du kanskje planlegge dagene dine litt? Skaff filmer, bøker, spill og andre ting du har lyst til å drive med. Fyll skapene med god mat og kanskje avtal å få sykebesøk hvis du tror du orker det.

Jeg blir så sløv av narkose og smertestillende så jeg sover meg stort sett igjennom de første dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...