Veslejenta Skrevet 9. april 2003 #21 Skrevet 9. april 2003 Vet ikke om det passer helt under topicen her. Men skriver for det jeg! Jeg var med foreldrene mine på ferietur i Norge (er noen år siden nå) og vi hadde stoppa for å spise middag på en restaurant. Her blir vi plassert ved siden av et festlig lag med åtte voksne mennesker (da mener jeg i 40-årene eller noe). Vi bestilte og småpratet om ting og tang når stemmen fra ene mannen på naborommet skjærer gjennom luften. Han legger ut i det vide og det brede om hvordan en stor stein hadde trillet ned en fjellskrent og truffet ham på låret og hvordan benet hans så ut etterpå. Og så begynner alle på bordet å snakke om hva som kunne skjedd hvis stenen ikke hadde treffet låret men hodet, magen etc i stedet for. Jatta! Når vi endelig fikk maten spiste vi opp så fort som mulig og stakk derfra. Mista helt matlysta! Ble ikke helt den kosestunden vi hadde tenkt oss. Folk må jo tenke litt over hva man prater om når man er på en restaurant. Er man på den lokale puben, så er det vel noe annet. Men på en restaurant! Også så høyt! Han overdøvet samtalen vi hadde. Vet ikke om det mangel på sosiale antenner eller bare dårlig folkeskikk.. Kanskje begge deler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå