Gå til innhold

Smerter i bena

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Av og til så har jeg smerter i bena, ja det kan ligne veldig på voksesmerter. Andre som har det av og til? vet dere hva det kan komme av?

Skal snart til legen og skal spørre da, men tenkte bare høre her også hva dere sier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har fortsatt smerter som i bunn og grunn føles akkurat likt som voksesmerter. Hos meg kommer det hvis jeg går med dårlige sko eller belaster knærne feil. Det ene benet mitt er faktisk noe lengre enn det andre (ikke at det vises ;)), og jeg vil tro det kommer av feilbelastning, siden jeg som regel bare får slike smerter i det ene benet. Men det er bare en gjetning.

Endret av Tabris
Skrevet

Har også fortsatt med "vokse"smerter selv om jeg er i midten av tyveåra no. Det kjennes ut akkurat som da jeg var liten, så føles ganske rart. Merkelig nok kommer det i forbindelse med væromskiftninger, føler meg gammel når jeg kan si at "jeg kjenner det på gikta"! :fnise:

Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet

Jeg har også fortsatt det jeg trodde var voksesmerter da jeg var liten. Nå nærmer jeg meg de tretti, og har skjønt at det er en slags gikt. Smerten har "senter" i ledd, enten albue, skulder, hofte eller kne, og stråler så intenst utover at det kjennes som hele armen/benet er vondt.

Har aldri vært hos lege med dette. Prøver å forebygge ved å holde meg varm, alltid holde føttene varme og må alltid ha både armer og skuldre under dyna om natta. Noen ganger må jeg ty til smertestillende.

Siden jeg alltid har trodd at det var dette som var voksesmerter, vet jeg ikke egentlig hvordan faktiske voksesmerter kjennes... Så kanskje er ikke dette interessant i det hele tatt..

Skrevet
Heisann!

Av og til så har jeg smerter i bena, ja det kan ligne veldig på voksesmerter. Andre som har det av og til? vet dere hva det kan komme av?

Skal snart til legen og skal spørre da, men tenkte bare høre her også hva dere sier :)

Er det noe spesielt du gjør når du får smerter? Går på hardt underlag, jogger?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Det har pleid å komme rundt menstider og når jeg har vært trøtt.

Skrevet

Ja, hos meg har det også ofte kommet når jeg hadde kraftige menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...