Gjest Alf Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hei!! Bare lurer på om det er noen som vet om man kan få kjønnssykdommer oralt. Jeg hadde sex med en dame for en stund siden, hun sugde meg uten at jeg hadde kondom, men når vi knullet hadde jeg kondom. Har nå fått høre at hun har clamydia og herpes, og er litt redd for at jeg kan ha fått det. Smitter kjønnssykdommer via oralsex, det er det jeg lurer på. Alf
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hei!! Bare lurer på om det er noen som vet om man kan få kjønnssykdommer oralt. Jeg hadde sex med en dame for en stund siden, hun sugde meg uten at jeg hadde kondom, men når vi knullet hadde jeg kondom. Har nå fått høre at hun har clamydia og herpes, og er litt redd for at jeg kan ha fått det. Smitter kjønnssykdommer via oralsex, det er det jeg lurer på. Alf Ja herpes vet jeg iallefall kan smitte ved oralsex om hun har utbrudd på munnen mens hun sugde deg
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Det er definitivt mulig, men mindre sannsynlig enn ved vaginalt samleie. Her er det en nyttig oversikt: http://www.dph.sf.ca.us/sfcityclinic/stdbasics/stdchart.asp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå