Gå til innhold

Klage på en brukers avatar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes moderatorene bør se på brukeren "Milkyways" avatar.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

Mhm? Hakke jeg lov å ta på meg sjerfet jeg fikk av mora mi til jul i fjor i disse kalde høst-tider? Makan, gjest. Dette er lumpent!

Gjest milkyway
Skrevet

Nei, det er bare gjest som er redd for at jeg skal gå helt jihad på forumet og stæbe ned alle som lever og ånder her inne.

Skrevet

hahahahahaha.

ja du virker truende til det når det gjelder alle trådene jeg har lest der du er med å diskuterer og :skratte:

jaja :filer:

Gjest milkyway
Skrevet

Amalie: ja, jeg vet! Helt kriminelt voldelig! :riste:

nedfall: :mobil:

Gjest milkyway
Skrevet

Oh yes moderatorer, sjekk min signatur! Jeg håper jeg har rett. Det jeg har i hånda er en lekesaks og kunne ikke engang klippet i ark, så den er rimelig ufatal.

Gjest Nedfall
Skrevet
nedfall: :mobil:

..jeg har allerede en mobil, riktignok gammel, men det virker enda. Men, takk !

Skrevet

Og hva hadde vært galt med avataren til milkyway? Er det noe jeg har gått glipp av :P

Gjest milkyway
Skrevet

Kanskje jeg ser ut som jeg bruker burka, og gjest er rasist? :ler:

Skrevet
Jeg synes moderatorene bør se på brukeren "Milkyways" avatar.

Takk.

Det var godt. Det er avatarer jeg reagerer langt sterkere på enn denne. De er nemlig seriøse mens denne er et humoristisk innslag fra en humristisk bruker.

Skrevet
:fise:

Fint om du slutter med den fisefiguren i ethvert innlegg du har. Ikke kult å bli minnet på at det er kvisete soldater i vernepliktig alder her. Burde du ikke henge med de andre kompisene på brakka istedet?

Gjest Nedfall
Skrevet
Fint om du slutter med den fisefiguren i ethvert innlegg du har. Ikke kult å bli minnet på at det er kvisete soldater i vernepliktig alder her. Burde du ikke henge med de andre kompisene på brakka istedet?

Åååh.. så sint gammal mann ? :filer:

Ok, skal ta det litt kul..

Skrevet

Jeg skjønte ikke denne diskusjonen før jeg kom på at jeg burde trykke F5. Hva er galt med at Milkyway har kafebilde av seg selv i avataren, liksom..? Men nå skjønner jeg... Syns ikke du ser ut som burkadame, jeg, da, men en av slemmingene i "Mummien". :ler: Og for øvrig - hva om Milkyway faktisk brukte burka? Skulle hun ikke få vise bilde av seg selv fordi det virket støtende på enkelte andre?

Gjest milkyway
Skrevet

Det var egentlig en burka til å begynne med, men da rasistisk innhold (er det rasisme å leke gal terrorist? Liker og støtter dere disse?) forandret jeg det da til å være ninjabilde for jeg er ganske lur!

Egentlig er det bare en avatar som viser respekt ovenfor muslimer, da jeg dekker ansikt og hår. :bukke:

Skrevet

Hvordan får oppmerksomhet? Logg ut og skriv som gjest.

Skrevet
Det var egentlig en burka til å begynne med, men da rasistisk innhold (er det rasisme å leke gal terrorist? Liker og støtter dere disse?)

Egentlig er det bare en avatar som viser respekt ovenfor muslimer, da jeg dekker ansikt og hår. :bukke:

Jøsses. Så du var egentlig en terrorist altså, men så lenge du skriver til moderatorene at nei, du ombestemte deg, og ville heller være ninja, så er det greit?

Ja ok. Jeg vil kle meg ut som saddam, nei tullaaaaaaaaaaaaa jeg er jo EGENTLIG pavarotti ser dere vel :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...