Gjest bente85 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet, om man skal spise når man skal ta denne medisinen?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Fra felleskatalogen: Venlafaxin bør tas i forbindelse med måltid, svelges hele.
Gjest bente85 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Ok, takk. Da er det vel tryggest og gjøre det på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå