Gjest StoreSky Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Fikk i sommer en skikkelig jævlig blødning, masse smerter og store klumper og hele pakka. nesten så jeg mistenker en tidlig tidlig abort. Men går på p-piller, som jeg trikser og mixer med(utsetter mens når det passer meg). I alle år har det gått greit. Så fikk jeg en mini mini blødning..mer som utflod med litt blod. Tok graviditets test som jo var negativ (just in case liksom) Og nå, det samme igjen. Liten blødning som ikke ligner noe. Burde vel kanskje være glad, men synes det er merkelig. Har vært mye småkvalm i perioder, sliten og trøtt og "utafor".. Men tror jo egentlig det skyldes ny stilling, savn av kjæresten etc. Noen som har en idè om hva som kan stoppe/hindre menstruasjonen??
Gjest Jane Austen Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Stress, slanking... ellers tviler jeg på at å trikse og mikse med hormoner er særlig positivt for kroppen.
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Slanking, sterk undervekt, samt sterk overvekt kan stoppe mensen. Samme med stress, eller hard trening, og mangelfullt kosthold. Men alle disse er jo ekstreme tilfeller som jeg regner med ikke passer på deg for da hadde du vel skrevet det. Virker ikke som om du er undeer noe særlig stress selv om du savner kjærsten osv. Skal faktisk ganske mye til å miste mensen. Er enig i at å mikse med hormoner ikke er så bra for kroppen, men vet ikke om man kan miste mensen av det? Tror jeg ville tatt en tur til legen.
Gjest StoreSky Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Som dere helt riktig antar så er ingen av de andre symptomene tilfelle med meg.... Jaja, venter vel en syklus eller to til før jeg går til legen -er jo det de pleier å si uansett.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Siste halvåret jeg gikk på piller hadde jeg knapt mens, tok 2 år før jeg fikk den igjen når jeg stoppet på de. Hos meg var det sannsynligvis kun pillene og muligens depresjonen jeg fikk som følge av de som var årsaken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå