Gå til innhold

Reisebyråer


estrella

Anbefalte innlegg

Hvilke reisebyråer har dere god erfaring med?

-er det kun fly i disse?

-pakkereiser?

Vet om de vanlige, ticket, apollo, star tour.. men det fins jo flere, ikke sant, som ikke er like kjente?

:ler:

Spør bare litt fordi jeg har planer om å klare å få med meg noen venner på ferie neste sommer..

Begynner å bli lei av alt regnet i Bergen ja :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det spørs litt hvor man skal. Skal du på en ren charter-tur eller ønsker du å ordne ting på egen hånd? Jeg pleier å bruke en kombinasjon...noen ganger booker jeg hotell og fly på nett mens andre ganger er det billigere å bestille dette hos et reisebyrå. Jeg har brukt ticket, VIA, kilroy etc. Du må nok sjekke rundt for å se hvor det er billigst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det spørs litt hvor man skal. Skal du på en ren charter-tur eller ønsker du å ordne ting på egen hånd? Jeg pleier å bruke en kombinasjon...noen ganger booker jeg hotell og fly på nett mens andre ganger er det billigere å bestille dette hos et reisebyrå. Jeg har brukt ticket, VIA, kilroy etc. Du må nok sjekke rundt for å se hvor det er billigst :-)

Kilroy vil jeg aldri bruke igjen.. De laget kun problemer for oss i sommeren som var. Jeg og ei venninne reiste på Interrail. I den håndboka vi betalte 200 kr hver for skulle det liksom stå mangen herberger.. Men omtrent hver eneste var stengt, og de som ikke var det var helt forferdelige, og langt ifra hva det stod i boka om dem. Så skulle vi også få rabatter på ting o.l men ikke en eneste rabatt. Heldigivis trengte vi ikke å bestille så mye mer gjennom de.

Hva er egentlig forskjellen på en charter-tur og en "vanlig" ?

Charter-tur, er det når alt er klappet og klart, du bare bestiller billetene og betaler dem:P?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...