Gjest Hawaiirose Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Helt siden nyttår har jeg periodevis (1-2 uker) hatt fryktelig ømme bryster. Det har startet med brystvortene, så etter noen dager er det selve brystene som får gjennomgå. Det er vondt hver gang jeg kommer borti dem. Når jeg går, hopper og danser er det uutholdelig. Blir ingen sengeaktiviteter heller når det er slik. Heldigvis har jeg en god bh uten push-up, som gjør det mer behagelig å være til under disse periodene. Andre bh'er gjør bare vondt værre. Jeg kan ikke se at dette har noen sammenheng med menstruasjonssyklusen min, heller. Men er det normalt å ha ømme bryster i 2 av 4 uker? (syklus) Jeg går ikke på p-piller. Jeg er 20 år, så jeg regner med at brystene mine har sluttet å utvikle seg. Jeg begynte ganske tidlig med puberteten. Men det kan vel hende at jeg er inne i en "siste vekstfase". Jeg har B-cup, så det er ikke så store mugger å dra på heller! Er det noen andre som har det på samme måte, eller noen som har noe forslag til hva dette kan være? Takker for innlegg.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Nei, det er som regel en grunn til at brystvortene blir ømme. Anonymkode: fc7b1...f3b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Mine bryster er ømme 1-2 uker før mens, pluss noen dager inn i mens. Min søster har det enda verre. Hun har ømme brystet 2 uker før mens, og noen dager inn i. Anonymkode: 5f465...b27
Gjest Cocosa Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er som regel en grunn til at brystvortene blir ømme. Anonymkode: fc7b1...f3b Siden det er 15 år siden tråden ble opprettet, håper jeg TS har fått svar på spørsmålet sitt 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå