Gjest Leiiiii Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet om en god fastlege i Drammen? Som faktisk tror på deg (selv om man er jente og én av mange symptomer er magevondt), og som har tid til pasienter som ikke har det bra... selv om men ikke nødvendigvis kan finne ut hva som er galt med en blodprøve... :kaffe:
Abraxas Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Gjest TS Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du er villig til å reise et stykke, er Anne Hilde Crowo ved Lierskogen legesenter i Lier (tror forresten det heter Heiaklinikken nå), en veldig ålreit lege. Har kun vært hos henne en gang, men følte virkelig at jeg ble tatt på alvor. På meg virket hun veldig dyktig og tillitvekkende. I Drammen vil jeg ikke anbefale Strømsø legesenter - var hos de fleste legene der en gang jeg var ganske så sjuk, men ble ikke tatt på alvor av noen av dem - følte jeg da. Andre kan selvfølgelig ha en annen oppfatning. Takk for svar tror nok dessverre lierskogen blir litt i lengste laget, for jeg kjører ikke bil... Nei, Strømsø skal nok få være i fred for meg etter at jeg gikk 3 mnd med en diger cyste på eggestokken fordi de nektet å sende meg til UL. Selvsagt er det bare de månedlige smertene som er litt ille (selvsagt vil smertene være konstante når man blør i 3 mnd i strekk, sier seg jo sjøl)
Abraxas Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Grev Wedel legesenter på Bragernes, Reine. Det som er det største problemet er nok at mange leger har fulle pasientlister. Sjekk ut hvilke leger som har ledig kapasitet og så får du bare prøve deg fram.
Soul Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Dinesh Sharma paa Drammen legesenter. Dyktig, omsorgsfull og tar seg god tid naar det er behov for det. (Usikker paa om han har ledige plasser da). Thomas Kiepiela paa Grew Wedel legesenter er ogaa flink og hyggelig. Endret 6. oktober 2007 av Soul
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 jeg er og på leting etter ny fastlege i drammen. noen som vet om en lege som tar deg seriøst når det kommer til psykiske problemer? helst en som er kvinnelig, norsk og ikke for gammel, men akkurat nå er jeg int. i alt, egentlig
Abraxas Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå