Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har fått klamydia, og derfor fått den kuren på 2 tabletter. Nå har det gått 24 timer siden jeg tok dem, men jeg har fortsatt sterk svie nedentil. Hvor lang tid tar det før dem virker? Hva er deres erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Vet ikke, men har hørt man får lett soppinfeksjon av antibiotika, så det kan være derfor du svir...
Gjest Hovudinlegger Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Vet ikke, men har hørt man får lett soppinfeksjon av antibiotika, så det kan være derfor du svir... Svien kommer nok av klamydiaen. Det var svien som avslørte klamydiaen og jeg hadde dette lenge før jeg startet med antibiotikaen.
Gjest silje Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 hei kan vi få klamydia tabletter fra apoteket uten resept?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Du må til legen eller helsesøter først. Du får uansett resepten gratis, men man må ha resept. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå