Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp lest gjennom brukerhåndboken til peralyen som jeg nettopp fikk i posten. Syntes det sto lite om hvordan man starter på den, når man nettopp har slutt på p-piller! Noen som vet noe om dette? Det står at første menstruasjon ikke skal registreres etter bruk av p-piller, men skal jeg likevel begynne å måle nå å trykke nei når jeg får spørsmål om jeg har mensen? Noen som har peiling? :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke Pearly, men Ladycomp, men regner med at bruken er ganske så lik.

Du begynner å måle med en gang ja. Bare trykk på minustasten når den spør om mensen. Regn med at du får en del gule dager i begynnelsen før pfc'en lærer din syklus å kjenne.

Skrevet

[quote name='Aricept' date='05.10.2007 (18:20) ' post='4931789'

Regn med at du får en del gule dager i begynnelsen før pfc'en lærer din syklus å kjenne.

Skrevet

Takk for svar :) Da begynner jeg å måle med en gang, regner med det tar en stund før den kjenner syklusen min, så er vel bare å vente. Etter jeg har målt så blir det vel lagret uten at jeg gjør noe spesielt? Dersom jeg måler i halvsøvne om morgenen, og ikke husker hva den viste når jeg står opp, kan jeg da se på den senere på dagen hvilken farge den viste?

Skrevet

Når du har målt ferdig, piper maskinen, og ja tempen lagres automatisk. Du kan også senere gå tilbake å se dagens resultat. Du kan gå langt tilbake, antall lagrede dager varierer vel fra Pearly, til LadyComp til BabyComp tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...