No Shorty Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nå er day one av to-dagers-maratonet mitt over... og jeg skal til å krølle meg under dyna og sove godt heeeeeeeeeelt til kl 7 i morra... Så er det ett strekk igjen til kl 23... Men i dag har gått forholdsvis bra (er liten i hode og beiuna nå, men det er jo ikke annet å forvente), men i morra tror jeg at kommer til å være værre... Jaja... Natta.. P.S.: Woho, for ny side forresten! Endret 6. desember 2007 av No Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå skal jeg den kommende uka ikke tenke på bryllupp, og alt som har med det å gjøre! Og jeg skal ikke snakke om det... Det er ikke noe vits å tenke på det uansett akkurat nå, så da blir det det... Ellers er jeg sliten etter å ha vært på jobb i går kveld og i dag frem til fire... Og så er jeg irritert fordi... ehm... vi kommre ikke så godt overens i øyeblikket... Jeg har hjemlengsel akkurat nå og jeg savner vennene mine, og jeg eier ikke julestemning... Og jeg er sykt sliten for tiden, og da blir det lite kos, og "kos" sku.lle han gjerne hatt mer av.... Han er på jobb akkurat nå, og jeg føler for å ringe å si unnskyld, selv om jeg ikke en gang veit hva jeg unnskylder for... Jaja... nå skal jeg gjøre meg lar til å legge meg før jeg sniker meg under dyna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. desember 2007 #43 Del Skrevet 16. desember 2007 Skal du hjem i jula? Stakkars deg, er ikke lett det med hjemlengsel, kjenner til det. Men det er godt å vite at hjem er der når man er ferdig på skolen da Og du som er så flink med sko, går det ant å legge noe gummi eller noe på sko som sier klikk-klakk når du går`?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 16. desember 2007 ja det er mulig å legge noe hardgummi... jeg veit ikke om vi har noe inne akkurat nå, men hvis ikke hælen er altfor stor så tror jeg at vi har det... Men ja, klik-klakk hæler er fullt mulig! Jeg drar til fredagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. desember 2007 #45 Del Skrevet 16. desember 2007 Da blir det nok deilig med juleferie kan jeg tenke meg Aner egentlig ikke hvor stor hæl det er, er mamma sin sko, ho klaga sånn på det, ho syns dem er kjempe fine mine liker ikke gå med dem da p.g.a lyden, så tenkte jeg skulle høre med deg, skal sjekke det i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 22. desember 2007 Nå er det jul igjen! Og jeg har endelig kommet hjem! Jeg er litt døgnvill og trøtt akkurat nå meg (merklig nok så er det ikke noen tidsforskjell hihihi...) I dag har jeg snakket litt byllup med mamma og pappa, og det gikk faktsik veldig fint... Og i går snakka vi litt med svigers og søstra til forloveden, men det gik litt over stokk over stein... Jeg var så trøtt at det kom ikke så mye konstruktivt ut av det! Men vi kom frem til at niesa skal være blomster pike... nå er jeg midt i en diskusjon om julegaver og sånne ting, og jeg e fortsatt trøtt så det blir vanskelig med to ting på en gang, så natta... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 25. desember 2007 Heisann... nå er julaften over og det har vært uvant siden jeg er vant til å være yngst og nå i år hadde jeg en turbogjeng som var mye yngre enn meg... Det var jo gøy, men det var jo slitsomt på sin måte! Nå i dag skal vi til foreldree mine i middag, og da skal jeg få ribbe! Det gleder jeg meg til... I går hadde vi pinnekjøtt! Vi har fått så mye fint, men jeg har delvis mistet oversikten over alt, men full rapport kommer siden, nå må jeg i dusjen før jeg skal i middag kl 1400... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 25. desember 2007 #48 Del Skrevet 25. desember 2007 no har eg lest meg igjennom dagboka di. Den var så søt Gratulerer med forlovelsen. Det hørest ut som du hadde ein fin julaften. Er imponert over at du lager sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg sitetr å vurderer å skrive meg en bryllupsdagbok, men jeg føler at jeg ikke har noe å skrive om så det blir ikke noe med det med det første (prestasjonsangst!)... Fikk snakka med mine og hans foreldre om bryllup i jula, og alle er posetive... Woho! Men nå skal jeg legge meg, jeg skal på jobb i morra ettermiddag, jeg har en god del jeg må gjøre... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde her om dagen veldig lyst til å skrive et agresonsinnegg, men nå har jeg ikke lyst noe mer... Jeg ble bare litt irritert på de i klassen min, men jeg veit jo at de har lov til å reagere sånn... Vi satt til lunsj, og plutselig spør hu ene i klassen min: "Har du vært forlova hele veien?" Jeg savert som sant var: "nei..." -"og så har du ikke sagt no'?" -"nei..." (skulle jeg har gjort det, tenkte jeg) Og så ble det lissom ikke noe mere snakk om det... Og så spurte de når, hvor og hvordan osv... Og jeg svarte, selvfølgelig... Jeg satt bare igjen med følelsen av at de var irriterte på meg fordi jeg ikke hsdde sagt noe til dem, men jeg har ikke noe nært forholde til noen av dem, så det var ikke naturlig for meg å si noe... Personlig så er det ikke typisk meg å dele alt om jeg med alle rundt meg med en gang, det tar evigheter for folk å komme innpå meg, og de får skjelden vite alt fordee.... Det er bare et menneske som vet alt om jeg og det er forloveden min... Hm... det ville tydlig vi ut allika vell... jaja... nå er det ute og det føles selvfølgelig bedre! (menne det var bedre allerede da jeg lå å snakka med forloveden min kvelden etter... :D) -------------- Det er litt merkelig å være tilbake på skoelen, men det er jo helt greit og.... Jeg skulle så ønske jeg hadde noen å sitte å småplanegge bryllup med, men bestevenninna min er veldig langt vekke akkurat nå (dvs. hjemme) og hu er ikke så keen på sånne ting... og så skulle blittelitt ønske at jeg ikke gikk på skolen akkuart nå, fordi jeg føler at det er mange jeg kjenner som er gravide, og av en eller annen grunn kjenner jeg at det er ei lita biologisk klokke som tikker inni meg (jeg trodde den skulle begynne om ti år jeg, men jaja...) men jeg har såpass selvkontroll at jeg skal vente tiletter at jeg er gift... Det er jo bare under to år igjen! Ellers har jeg ikke så mye fornufig å si , så jeg skal ta henda av tastaturet og heller bli venn med fjernkontrollen mens jeg venter på at min kjære skal komme hjemmm... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har funnet en kjole som er så og si lik drømmekjolen min, men det ser dyr ut, då jeg må konferere med mamma om hvor vanskelig noe sånnt er å sy... For mamma har egentlig veldig lyst å sy kjole til meg, og det skal hu få lov til... Men jeg er redd fr at jeg ønsker meg noe litt vanskelig... Drømmekjolen Men vi får se... Jeg følte bare for å dele det... Nå har jeg vært på jobb, så nå skal jeg ta en kjapp dusj, drikke en kopp kamille te og legge meg. Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 23. januar 2008 I dag hadde jeg fri fra skolen for å jobbe med arbeidsboka, og jeg er ganske fornøyd med meg selv siden jeg har fått skrevet 6 maskin skrevne sider... Jeg kunne sikekrt ha gjort mer, men min kjære fikk fri fra jobb (det var for lite å gjøre) så det ble litt dulling med han og til tider... Ellers er det ikke mye forandring her i min verden... Mye i det samme... Men jeg må bare nevne at jeg er såååå fornøyd med Nuvaringen... Den slår alle p-piller jeg har prøvd og den er så og si problemfri! :D Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 18. februar 2008 Nå som jeg har vinterferie er jeg selvfølgelig blitt syk! Tett i nesa, klør og slim i halsen, og selvfølgelig feber! Begynte å bli syk mot slutten av forrige uke, men jeg dro på skolen på fredag selv om jeg kanskje burde ha blitt hjemme. Jeg dro bare for å bli ferdig med det siste skoparet jeg har lagd... De ble veldig bra, og jeg er veldig fornøyd med dem... de er knallrøde! Jeg skal se om jeg får lagt ut bilde, selv om det er lite trolig at jeg får gjort siden jeg ikke vet hvordan... jeg var på jobb på lørdagskvelden også, men det var fordi jeg trenger pengene, og så er det så mange syke på jobb for tiden at det var ingen som kunne overta... men hele i går lå jeg på sofaen, så film, og slappa av (dvs. til tider sov). Ellers har fornøydheten min med nuvaringen sunket noe den siste uka, for forrige mandag begynte jeg å blø uten at jeg hadde tatt ut ringen! jeg veit ike om det kanskje har en sammenheng med at jeg begynte å bli syk, eller om det bare er kroppen min som sier: "detta funker ikke detta heller!" Men jeg tok ut ringen på lørdagskvelden, og nå har den skikelige bløinga begynt... Men jeg skal til legen på onsdag, da skal jeg snakke med henne om mye... Om jeg skal fortsatte med nuvaringen (jeg har egentlug lyst til å prøve 3 mnd. ti for å se om dette bare er t engangs tilfelle), om det er bare en forkjølelse jeg har eller kanskje influensa, og om jeg kan få en resept på en salve mot munnsår fordi den resept frie på apoteket funker bare ikke for meg... Jeg fikk et munnsår rett rundt jul, og det er først nå jeg har begynt å bli kvitt dett!!! ARGH! Nå skal jeg gå å slappe av litt, og bli frisk! Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #54 Del Skrevet 5. mars 2008 oi nå er det litt lenge siden sist igjen... Jeg har siden nyttår prøvd å spise sunnere og trene litt mer, og bli bikinifin til sommerferien, men jeg har finni ut at det funker rett og slett ikke på egenhånd... Jeg vurderer å melde meg på kurs for å lære mer om kosthold og sånne ting, så jeg sjekka grete roede-sidene og der fant jeg ut at det kurset som jeg kunne tenke meg hadde begynt på mandag, altså for tre dager siden! Argh... men jeg sendte mail til kursholderen, og spurte om hu skulle ha et nytt kurs før sommeren, og nå sitter jeg å venterpå svar... Ellers skjer det ikke så mye her... Jeg holder på med et nytt par sko, og jeg regner med at jeg er ferdig med dem på fredag... Det er et par sko til min kjære... De er svarte, med vanlig glatt skinn og med "ku-krokkodille", dvs. kuskinn som det er preget krokkodille mønster inn i... De ser ganske stilige ut, nå håper jeg bare at de passer! Det hadde vært så typisk hvis de ikke gjorde det! Ellers skjer det sånn smått rundt bryllupsplanlegginga, men det skjer ikke noe stort før til sommeren... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 5. mars 2008 #55 Del Skrevet 5. mars 2008 hei No Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 10. juli 2008 I' back! Oi, nå er det lenge sidenjeg har vært her... For en oppdatering på det ejg skrev i det siste innlegget mitt. Jeg meldte meg på krus, og jeg begynte rett før påske, og sakte men sikkert så ahr det gått nedover, og når jeg veide meg sist hadde jeg gått ned 8 kg... jeg begynte på 91,6 kg og nå lå jeg på 83,4 kg... Jeg føler meg mye finere, mye sunnere og jeg har fått en mye bedre selvfølelse... Og så har jeg lært at jeg egentlig spiste alt for lite... nå som jeg spiser den mengden jeg skal spise for å gå ned i vekt spiser jeg forsatt mer enn det jeg som regel gjorde før... Jeg er så fornøyd med meg selv og kroppen min! Og forloveden min kan til og med se det på meg, og det er jo bra at han kan se at jeg er mer sornøyd med kroppen min... Hna synes bare det er dumt at puppene mine har blitt mindre, men han er mann, de er sånn.. Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 21. juli 2008 #57 Del Skrevet 21. juli 2008 Måtte jo innom å lese her også da=) Så tøft at du lager sko..Skulle jeg også gjerne kunne! Men da hadde vel sambo gitt seg over=) hehe Noen videre sommerplaner da, eller skal dere bare være hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg skal jobbe frem til fredag, da skal jeg hjem til haugesund en tur for å døpe det lille trollet vi er faddere til... Det gleder meg meg virkelig til! Håper bare bunaden ikke blir altforstram å gå i, jeg har jo ikke gått i den på to år... Prøvde den da jeg var hjemme i juni, og det gikk med et nødskrik... får se om jeg orker en hel dag... Og i midten av august skal jeg og forloveden til tyrkia sammen med et vennepar av han... Det gleder jeg meg skikkelig til... I mellomtiden skal jeg jobbe, og tjene penger og late som om jeg kommer til å bli rik... Huff, nå er jeg skikkelig sulten... Har vært på jobb fra klokken seks i dag morres, og slutta kl 4... Så jeg er sliten, og dau sulten... Skal ha fiskepinner og pomfri til middag, og så skal vi ned til nautilius å trene... Klemmm... edit: jeg skal på ferie i august, ikke juli! juli er jo allerede forbi! Endret 6. august 2008 av No Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 6. august 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 6. august 2008 Guri jeg føler meg lat i dag... jeg har ikke gjort mye i dag.. jeg har vaska et par msakiner med klær og tøka dem, men det er jo bare å laste om å trykke på en knapp... trenger ikke å bruke så lang tid på det... Jeg må få tatt ei oppvask, og jeg burde på butikken og kjøpe poteter, og så burde jeg vaske badet, men har jeg lyst... NEIDA! langt i fra, det er nok det siste jeg har lyst til... Ellers i dag har jeg vært inne på profilen min inne på frøken norge og laqgt ut nye bilder... Åja, det er sant jeg ahr ikke sagt at jeg har meldt meg på frøken norge... Men det er i sammenheng med at jeg alltid har hatt lyst til det, og endelig har jeg blitt fornøyd med kroppen min og... Jeg føler at jeg ikke skriver der inne så ofte som jeg burde, og at jeg ikke har mange nok gode bilder av meg, for når jeg ser åp mange av de andre deltakerne, så ser de ut som skikkelige proffe! Håper at der er plass til amatøren meg da... Ellers har det ikke skjedd så mye... i forrige uke jobba jeg 3 ti timers dager, og 1 sju timers dag, og en 8 timers dag, og jeg kan si at jeg vær skikkelig lei, og jeg ville ikke på jobb på søndag, men jeg kan ikke snike meg unna... Det er bare å bite i det sure eple og la det stå til og få de pengene inn på konto i besynnelsen av september! Huff, det er såååå lenge til jeg får lønn og jeg skal på ferie i mellomtiden... dette kan bli ineressant... Jeg får nok overføre penger fra sparekontoen... det skal nok gå bra... Men da skal jeg være flik når jeg får lønn og studielån i begynnelsen av september... Nå er jeg litt sulten... lurer på hva jeg sakl ta meg til mat... Jeg får tusle meg en tur ut i kjøleskapet og se hva vi har... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. august 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 22. august 2008 Nå har jeg kommet hjem fra ferien min i Tyrkia, og endelig har blitt noe som minner om brun, og så ahr jeg nesten tømt kontoen m in, så jeg gleder meg til å få lønn og studielån og +/- to uker! Kjøpe masse klær der nede, men det jeg er mestfornøyd med er det at jeg og forloveden kjøpe oss sånne solnedgangsfotografier av oss hos en fotograf der ned... vi betalte i underkant av 1500 kroner for et stort bilde (20x30) og 56 små (13x18), et album til de småbildene og alle bilden som han tok på en cd... det ble så mange bra bilder... Det er skjelden det er brta bilder av meg og han sammen, og med disse så har vi jo en hel haug... I tyrkia opplevde vi en hel del... vi var på en sånn utflukt med reiseselskapet, men det kunne vi godt vært meg foruten, for det var 14 timer i buss i løpet av en dag! gjesp! så kjeldelig!!! Men så var vi på en lokal jeepsafari, og det var kjempe gøy... med vannkrig og bading underveis, og masse fin utsikt! Og såp bada vi hver dag, uten om den dagen vi var poå busstur.-.. spiste mye god mat... men det vr fryktelig god å komme hjem til kokte poteter da! Hotellet var veldigfint utifra min standar, men min stander på hoteller er ganske lav siden jeg er vant til å tilbringe sommeren i telt og på ungdomsherberger... ---------------- Nå er det ikke lenge til skolen begynner igjen.. bare to uker igjen, og jeg ahr begynt å savne skolen skikkelig nå... Gleder meg som en unge til å gjøre alle de gøye tinegene... I dag har jeg vært på jobb og i morra og på søndag skal jeg jobbe... Forloveden er vekke i helga... han er i sverige på lastebilmesse sammen med faren sin, men jeg savner han litt.... Forresten så har jeg lyst til så si til forloveden min at han kan begynne med langkjøring igjen hvis det er det han her lyst til, for jeg skal klare meg hjemme alene på kveldstid... Jeg vat at han trives best når han kan kjøre skandinavia rundt med forskjellige lastebil lass, så jeg synes at han skal få gjøre det nå, nå som vi skal vente med å få unge i minst halvannet år... ---------------- Jeg har lyst å legge linken min til frøken norge i signaturen min, men jeg synes det er litt skummelt siden da er det ingen tvil om hvem jeg er lenger... Det er liksom så trygt å vite at jeg er nokså anonym her inne... Jeg skal tenke litt på det, og kanskje prate litt med forloveden om det, så får vi se.... --------------- Men nå har hodet mitt trøtt så nå skal jeg ta kvelden... Tenkte at jeg skulle lese litt i det siste nr av DETNYE før jeg sovnet, men vi får se hva som skjer... Natta............ Kjempe klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå