Amalie_85 Skrevet 10. november 2007 #21 Del Skrevet 10. november 2007 Ny side. Woho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 10. november 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 10. november 2007 I dag sov jeg leeeeeeeeeeenge og sto opp spiste frokost (pannekaker, namnam), satte jeg liit ved pcen og plutselig, helt ut av intet kom det en bølge av kvalmhet og jeg følte bare at jeg måtte spy... Så jeg løp/sjanglet med ut på do og satte meg ned ved siden av toalettet... Der satt jeg og vente på at noe skulle komme... Samboeren kom og strøk meg over ryggen og plutselig var det borte og etter det ahr jeg ikke vært kvalt i det hele tatt... Jeg pleier aldri å bli så kvalm at jeg må spy, og det skal mye til for at jeg føler at jeg så momentant må spy... Men jaja, etter det har jeg hatt en veldig fin dag... Shpping, og kafe og laging av noen julekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 18. november 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 18. november 2007 *tørker støv* Jeg elsker livet uten piller! Jeg koser meg som bare det! De første skoene mine ble ferdig på fredag og de passer kjempegodt! De ble helt greie utseendemessig, men de er lissom ikke helt typisk meg, selv om jeg ikke vet hva som er helt typisk meg da... Det strever jeg med å finne ut til det neste paret jeg skal begynne på... HUff det må jeg finne ut til torsdag... Hjelpe meg, hvor finner jeg ut hva som er meg!? Jaja... det blir nå sikekrt noe... Jeg vurderer å lage et par støvler som er noe alla conversesko, bare veldig høye, altså til mist på låret, men jeg veit ikke, jeg får se og tenke masse¨på det... Kanskje ejg sakl legge ut bildet av skoene? Jeg får se... Hvis noen vil se, så si i fra, så kan det hende de havner er inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2007 #24 Del Skrevet 19. november 2007 *tørker støv* Jeg elsker livet uten piller! Jeg koser meg som bare det! De første skoene mine ble ferdig på fredag og de passer kjempegodt! De ble helt greie utseendemessig, men de er lissom ikke helt typisk meg, selv om jeg ikke vet hva som er helt typisk meg da... Det strever jeg med å finne ut til det neste paret jeg skal begynne på... HUff det må jeg finne ut til torsdag... Hjelpe meg, hvor finner jeg ut hva som er meg!? Jaja... det blir nå sikekrt noe... Jeg vurderer å lage et par støvler som er noe alla conversesko, bare veldig høye, altså til mist på låret, men jeg veit ikke, jeg får se og tenke masse¨på det... Kanskje ejg sakl legge ut bildet av skoene? Jeg får se... Hvis noen vil se, så si i fra, så kan det hende de havner er inne... Oj, du lager sko?! Imponerende!! Jeg vil gjerne se bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 19. november 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Okai, da prøver jeg med et bilde... hvis jeg får det til så kommer det flere med en gang, hvis ikke må jeg eksperimentere litt... Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Endret 19. november 2007 av No Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 19. november 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 19. november 2007 Hjelpe meg! Åssen får jeg bildet lite? Sånn som så mange andre har som er 97% forminsket! Anyone help me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 19. november 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 19. november 2007 sånn, nå fikk jeg fiksa bilder... jeg fikk bare en av linkene til å funke, så det er bare et bilde via dagboka, men det er to til som ligger i galleriet under hobby-bildene... Huff, dette var komplisert... Nå er det natta for meg, jeg må bare ta litt oppvask først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. november 2007 #28 Del Skrevet 20. november 2007 sånn, nå fikk jeg fiksa bilder... jeg fikk bare en av linkene til å funke, så det er bare et bilde via dagboka, men det er to til som ligger i galleriet under hobby-bildene... Huff, dette var komplisert... Fikk iaff sett denne linken, er veldig imponert! Åssen gjør du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 20. november 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 20. november 2007 Fikk iaff sett denne linken, er veldig imponert! Åssen gjør du det?? Lage skoa, eller linken? Jeg regner med at det er skoa det er snakk om... Jo, jeg går på en skole der jeg har læretid som skomaker, og det er der jeg lærer å lage sko, hvis du vil ha mer utfyllende forklaring, så må jeg nok skjerpe konsentasjonen min og gå løs på hele prossessen, men den er lang og komplisert... ---- Ellers skjer det veldig lite for tiden... Jeg sitter nå aleine på kveldstid, og ser på tv'en, vasker klær og tar oppvasken... (Huff som en husmor jeg høres ut som!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. november 2007 #30 Del Skrevet 21. november 2007 Lage skoa, eller linken? Jeg regner med at det er skoa det er snakk om... Jo, jeg går på en skole der jeg har læretid som skomaker, og det er der jeg lærer å lage sko, hvis du vil ha mer utfyllende forklaring, så må jeg nok skjerpe konsentasjonen min og gå løs på hele prossessen, men den er lang og komplisert... Hehe, det var skoa ja. Trenger ikke gå inn i noen dyp forklaring her altså ble litt lettere forståelig for meg når du skal bli skomaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. november 2007 #31 Del Skrevet 21. november 2007 Så fine de var helt imponert jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 21. november 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 21. november 2007 Så fine de var helt imponert jeg nå Takk! Jeg har dem kanskje på neste gang du ser meg, men vi får se om jeg husker det... I dag har jeg rignt i hytt og pine vær (nja, kanskje ikke så mye, men) og fått en gla beskjed! For to uker siden bestilte jeg meg mørkekjøring bare for å få gjort det fortest mulig før første mars (ja, det er lenge til, men somlinga mi får tida til å forsvinne! Magisk... :-P), men da så dama på kjøreskolen at jeg måtte ta med elevkortet mitt fra den forrige kjøreskolen min... Jeg dro hjem og leita i de papirene jeg hadde og prøvde å grave frem det for*anna kortet, men ikke kul i have om jeg fant det... Så i dag ringte jeg tilbake til kjøreskolen og skulle beklage for at jeg ikke fant det, men da sa dama at hu kunne sjekke det opp på trafikkstasjonensnettsider, og der tasta hu inn personnr. mitt, og "nei, veit du hva" der sto det jammen at jeg hadde tatt mørkekjøringa. Men på førerkortetmitt står det jo at det går ut første mars, så hva gjør jeg da... Da fikk jeg nr til trafikkstasjon-sentralen (eller noe sånn), og dit rignte jeg og snkka med ei dame som var ikke fullt så hyggelig som hu forrige, men grei nok. Jeg presenterte meg og sa problemet til henne. Hennes første reaksjon var at det avr jeg som hadde gort en feil, men så ba jeg henneom å sjekke om jeg hadde tatt det, og visst søren hadde jeg det... Da spurte jeg om hva jeg skulle gjøre med det... Da var det bare å komme opp å fornye førerkortet... Jippi! Det er jo mye billigere enn å ta mørkekjøringa! Mørkekjøringa koster jo 1200 sist jeg sjekka, og nytt førerkort koster bare toppen 200 kroner, så jeg trenger ikke å tyne så mye som jeg var redd for ut av studielånet mitt! Jippi, for det er jo strekt nok fra før av! Og i dag har jeg oppdatert CV'en min, søknaden min, og kopiert den eneste lille stusselige attesten jeg har, for nå skal jeg prøve å få meg jobb! Nå er det nok med å tyne på studielånet sånn at jeg går ca. i null vær måned (okai, jeg går aldri helt i null, men det er ikke langt i fra...) Så nå skal jeg sykkle ned til esso-stasjonen i nærheten og levere den fra meg og håpe at jeg får meg en jobb som jeg kan begynne å jobbe med snarest mulig! Woho! Okai nå må jeg komme i gang med det jeg egentlig skal gjøre i dag! Sette på en vaskemaskin, sykkle ned til esso'n, ta oppvasken, sette på tørketrommelen, og så sette meg ned og nyte onsdagskvelden på TVnorge... P.S.: Og så skal jeg kanskje til Oslo på fredag og være med i et nytt programm som skal komme på TV2! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. november 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er det snart helg! Og jeg har ingen planer...Hmmmmm, hva skal jeg finne på? Jeg må få skrevet julekort snrt fordi jeg har lyst å sende dem ut ganske tidlig i desember, for ( så håpefull som jeg er) jeg ønsker å få mange julekort nå som jeg har flyttet hjemme fra... Men jeg veit ikke helt hvem jeg skal sende det til... Mamma og pappa, venninnenen mine, besteforeldrene mine, tantene og onklene mine, foreldrene til samboeren, besteforeldrene hans, vennen hans.... Jeg synes og at vi skal sende til tantene og onklene hans, men han er ikke helt enig... Så vi får se... Men hvis vi skal sende til tanten og onklene hans måm jeg komme meg og til sgs og kjøpe flerekort... Natta folkens... lLitt oppvask nå og så er jeg på vei under dyna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 26. november 2007 #34 Del Skrevet 26. november 2007 Hei Jeg kom tilfeldigvis over dagboka di, og endte opp med å lese den. Mye spennende å lese. Jeg må si jeg er imponert over skoen du har laget. Utrolig flott! Tilslutt: Jeg leste i en annen tråd at du er forlovet. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. november 2007 #35 Del Skrevet 26. november 2007 Leste om forlovelsen! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 26. november 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 26. november 2007 Tusen takk... Jeg ville skrive det er og, men jeg har ikke vært på nettet så og si hele helgen, så jeg har ikke fått sagt noe... Grundigere referat kommer senere... Nå har jeg bare en liten kaffepause på skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 26. november 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 26. november 2007 Sånn nå var det kvelden igjen... tid for litt oppdatering igjen... Rett før skolen var ferdig på fredagringte telefonen min, og dama i den andre enden sa at hu hadde jobb til meg... Så det gikk bare to dager fra jeg leverte søknaden til jeg fikk jobb! Det er hittil en rekord! Så ringte jeg til samboeren og spurte om han hadde begynt på middagen, og fikk til svar: "Nja" Skal jeg ta det som et nei? "Nja" Har du planer om å begynne på middagen snart? "Nja"... Deretter sa jeg bare at jeg var på vei hjem... Jeg fikk jo ike noe vettugt ut av han uansett! Da jeg gikk inn døra hjemme, hadde han ikke flyttet seg en cm fra når jeg snakka med han på telefonen. Jeg spurte han om jeg skulle lage middag, og fortsatt fikk jeg bare "Nja" til svar... Så gikk jeg bort til han, og jeg kjent lukta av at han var nydusja og ny parfymert. "Har du dusja uten meg?" Det hadde'n. Så da fikk jeg abre beskjed om å dusje aleine... Da gikk jeg i dusjen, og dusja lenge... Vaska håret, barberte meg under armene og sto under vannet lenge... Så føna jeg håret mens jeg prøvde å krølle det (selv om det ble mest hårsåte og ikke krøller), satte opp håret og smika meg og hadde på parfyme (Hevnen er søt! ) Så gikk jeg inn i stua og spurte om han hadde noen pler for hva jeg skulle ha på meg... Ja, jeg kunne nå pynte meg litt... Da tok jeg på meg skjørt og og en fin topp... Uti stua igjen så ble det klart at vi skulle ut å spise, men først skulle han bare.... Så gikk han ned på kne, og spurte om jeg ville gifte meg med han... Først kunne jeg ikke annet enn å nikke, men tilslutt fikk jeg ut et ja... Så gikk vi ut å spiste og kosa oss kjempe mye, før vi gikk på kino og så Beowulf... Nå har vi akkuart fortalt det ti foreldrene hans, så nå er det min tur til å ringe hjem... Gruer meg litt... Men nå er jeg bare kjempe lykkelig! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 26. november 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 26. november 2007 Nå har jeg snakka med mamma, og hu tok det ganske fint. Hennes første reaksjon var; "Når fant dere på dette da?" Jeg satt å snakka med henne i hvertfall 10 minutter- et kvarter, kanskje mer, før jeg sa det... Jeg måtte bare få i gang en samtale før jeg fant ut at jeg måtte hoppe i det... Hu virka overreasket, men hu virka på en måte glad for det, selv om hu ikke ville at det skulle skje så fort, tror jeg... ---- Huff, nå over til noe helt annet... I morra skal jeg til legen... Jeg må bare huske å få med meg menskalenderen min og det arket de jeg har skrevet opp alle pillene jeg har gått på... Detta skal bli gøy! Og forresten for de som vil vite det (og egentlig de som ikke vil også) så begynte jeg å blø i går, og dvs, at jeg nå har en 29 dager syklus (men jeg tror ikke denne gjelde helt pga. at jeg slutta på pilla for ei mnd siden...) Jeg håper legen og jeg finner en løsning sammen uten at jeg går tilbake til den hormonelle, pille-baserte meg... :rødme: :gråte: Nå skal jeg gå å kose med forloveden min... (Det er nesten merkelig å høre meg selv si det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 28. november 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 28. november 2007 Så hos legen fikk jeg meg nuvaring... Hu sa at jeg mest sannsynlig hadde såpass høy prodskjon av hormoner at jeg overstyrte hormonene i p-epillene mine, så i stedefor å ta opp hormoner gjennom fordøyelsessystemet, så skal jeg med nuvaringen ta opp hormonene direkte via slimhinnene mine... Høres hyggelig ut... Så så har jeg fått jobb... Eller som sjefen sa: "jeg har lsyt å prøve deg..." (dessverre tenker jeg koffert noen ganger)... Jeg veit ikke når jeg begynner ennå... det kan hende det er allerede til helga, men det skal hu ringe å si seinere i kveld,. Jeg håper inderlig at det er denne helga, og ikke helga med 8 desember for da er jeg egentlig opptatt, for da skal jeg med sambo... ehhhm, forloveden på julebord... men vi får se, jeg håper at det går greit... Siden jeg allerede har sagt at jeg ikke kan jobbbe i jula fordi jeg skal hjem, så føler jeg at jeg lett kan bli mer til bry akkurat nå før jul, men jeg har planer om å komme sterkere tilbake rett etter jul... Og nå er vi ferdig med reperasjon på skolene før jul, så fra nå av skal vi bare lage sko og julegaver! :D jippi jeg gleder meg! Så tilbake til nuvaringen... Jeg synes det er ltt merkelig at jeg har en ring inni meg som skal stoppe uønskede småtroll... Det ser jo ut som en hvilken somhelst annen gummi-ring, og den ser ikke spesiell ut på noen som helst måte... Men hvis det er et håp for at den skal funke, så sier jeg gjerne ja takk jeg... Så, litt bryllupstanker... Jeg har på sett å vis ikke lyst på¨noe stort bryllup, bare et lite et (foreldre, søsken, besteforeldre og nieser og nevøer og noen få utvalgte venner), men på den andre siden så har jeg lsyt på et stort bryllup, med masse gjester (foreldre, søsken, besteforeldre, søskenbarn tanter og onkler, nieser, nevøer, søskenbarns partnere, og søskenbarns barn, og venner med partnere og eventuelle barn)... I går kveld sa jeg dette til sambo... ehhhhm, forloveden min, og han sa at jeg skulle få lov til være prinsesse i mitt eget bryllup (med visse grenser da) og at jeg var prinsessa hans... Grunnen til at jeg delvis ønsker meg et stort (ikke MEGA-STORT) bryllup er fordi jeg har lyst å bevise at jeg er noe til alle de som jeg føler at har sett ned på meg... Jeg tror vi får se, og så snakke med foeldrene våre angående dette og se åssen brylluppet skal se og så videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå har to-døgns-maratonet mitt begynt... De neste 48 timene skal jeg ikke annet enn å spise, sove, på skolen og jobbe, og sove igjen... Jeg gruer meg litt til skolen og jobb i morra kveld, for jeg veit ikke om jeg får sovet nok i natt. Men med kaffi og nok mat så kommer det nok til å gå bra... HUff, wish me good luck... Så nå ser dere meg ikke før på søndag.-.. For på lørdag til søndag skal jeg på julebord i strømstad... Det skal bli gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå