Edie Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Har noen vært borti dette før?? Våknet nå i dag tidlig med intenst vondt i magen, helt nederst. Føles som enten blæra eller livmor/ eggstokker... Brer seg liksom over hele delen under navlen. Au...Trodde først det var vondt pga at jeg hadde holdt meg. Altså våkna tidlig på morgenen og måtte tisse, men sovna igjen. Et par timer senerer stod jeg opp og da gjorde det vondt å tisse. Men nå 2 timer etterpå er like vondt om ikke verre. Når jeg rører på meg, setter meg opp og ned av en stol, går (spesielt i trapper) stikker det noe vanvittig... Noen ideer? (legen min er ikke tilgjengelig i dag, hvis ikke hadde jeg nok tatt en tlf dit..) Problemet er at jeg straks må på jobb (hvis ikke får ikke sjappa åpna..) men jeg tror ikke jeg klarer å gå de 10 minuttene bort til jobb... Hva syns? Føler meg litt desperat nå.. og sytete.. Men er alene hjemme for øyeblikket og da er det ikke morsomt å ha såå vondt....
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg hadde slike smerter ved blærekatarr. Kanskje det er det du har?Jeg klarte heller ikke å gå for jeg hadde så vondt. Drikk masse vann! Og få time til lege for å få antibiotika
Gjest nextlife Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg hadde slike smerter ved blærekatarr. Kanskje det er det du har?Jeg klarte heller ikke å gå for jeg hadde så vondt. Drikk masse vann! Og få time til lege for å få antibiotika Husk å ta med deg en urinprøve når du drar til legen
Edie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for svar! Tenkte på UVI selv. Har aldri hatt det før og trodde ikke det var så vondt... Får prøve å komme i kontakt med en lege her da..
Edie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Vært på legekontoret. Var ikke noe bakterier i urinprøven min. Men skyhøy CPR. Fikk allikevel antibiotika av legen siden hun mente alle symptomene mine tilsa UVI, selvom ikke prøven sa det. Ble sendt noe bort til dyrking også. Krysser fingra for at pillene hjelper. For jeg ante ikke UVI kunne være så vondt. Føles jo som om en kniv er stukket opp der.. Ikke så ille når jeg helt i ro, men dæven så det stikker i smerte når jeg rører på meg.. Sånn - litt frustrasjon ut... Håper livet er bedre imorgen :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Velkommen i klubben. Så vidt jeg har forstått i en rus av smerte og feber så har de aldri fått utsalg på bakterier hos meg (tror det er stripstest på legevakten). Blod derimot er det mengder av. En selexidkur, og jeg er som regel fin igjen. Regn med ca 12 timer fra tabletten er slukt til det begynner bli greit å vær ei live. Sitt varmt, hold føttene varmen, drikk appelsinjus og ta gjerne tranebær som støttebehandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå