Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg besvimer lett, spesielt hvis jeg skader meg eller tar blodprøve å sånn.

Er det vanlig å besvime under en fødsel? Jeg har litt angst for at dette skal skje...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg besvimte etter fødselen på grunn av mye blodtap . Men det var etterpå. Klarte ikke å gå på tre dager. Måtte venne meg gradvis til å gå for jeg var så svimmel.

Skrevet

Jeg besvimte flere ganger pga. smerte under min første fødsel.

Skrevet

Jeg er også typen til å besvime av blodprøve o.l., men var ikke i nærheten av å besvime under fødselen. Da jeg skulle dusje etterpå, holdt jeg på å besvime, men det var pga blodtapet og at jeg var kjempesliten.

Skrevet

Jeg besvimte ikke,men så har jeg aldri i mitt liv besvimt før bare nesten..Men følte meg veldig rar og kaldsvettet mye dagene etter fødselen.Sikkert på grunn av litt blodtap,masse bedøvelse og veldig sliten...Jeg husker jeg sovnet mange ganger mellom hver gang jeg presset hehe Selv om situasjonen ikke akkurat innbyr til det...

Skrevet
Jeg besvimer lett, spesielt hvis jeg skader meg eller tar blodprøve å sånn.

Er det vanlig å besvime under en fødsel? Jeg har litt angst for at dette skal skje...

Jeg besvimte ikke under fødselen,nå er jeg så "rar"at jeg syntes ikke at selve fødselen gjorde noe vondt i det hele tatt,men hjemme var det værre når riene var på sitt værste.Men tok en dusj etter fødselen,og det gikk bra.Men så skulle vi gå til pasienthotellet etterpå og da bar jeg lillemann i armene og da ble jeg litt svingstang inni heisen,men det gikk bra.

Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

Tror det skal svææært mye til at man besvimer under fødselen. Kroppen er innstilt på å føde, og kobler ikke ut når det gjelder.

Men om så var at du skulle besvime, så går det nok bra likevel :-)

Man er i gode hender på sykehuset, og barnet kommer ut uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...