Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes du er verst moralsk sett? Å lyve på seg fitte, i form av å fremstille seg selv som noen annen enn den du er, eller å betale for den morroa du ønsker? En kamerat av meg har den bestemte oppfatning av at det moralsk sett er bedre å lyve, for å fremstille seg selv i et mer seksuelt attraktivt lys hos det mostsatte kjønn, framfor å betale for seksuelle tjenester.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det kan høres ut som du er uenig med ham? Siden jeg ikke har noen illusjon om den lykkelige hore, så vil jeg si det er bedre å lyve for å øke sjanse for sex enn å være ærlig og betale for det. Å kjøpe sex handler for meg om et lite reflektert forhold til menneskeverd, man bidrar til å opprettholde en undertrykkende og snuskete industri, for å nevne noe.

Skrevet

Jeg synes det er bedre å lyve for å øke muligheten for å få sex enn å utnytte andres ulykke (som jeg synes ofte karakteriserer et sexkjøp).

De fleste viser vel fram de beste sidene av seg selv hvis de ser en mulighet for napp hos det motsatte kjønn, så kan man jo diskutere hvor stor graden av løgn er.

Gjest vimselot
Skrevet

:kaffe:

Hvorfor skal man lyge da? Å flørte er noe annet. Og det går an å ta seg en s.k. onani. Bønna, er du helt på jordet nå? Trur du ikke at du eller din venn vil få sex, uten å lyge og uten å kjøpe sex?

Vel, er dere så fjerne, kan dere vel ha sex med hverandre da...

Ljuge? Hva skal dere si til den dama da Bønna? Sjansen er stor for at hun mister tenningen og ser etter noe smartere, og da er vel kjøpesex løsningen, selv om du/dere da begår overgrep og er med på menneskehandel osv.

Trur dere damer i dag, er så lite bevisst, at det går an å lure de i sengehalmen? Hva med å prøve å være seg selv...

Fy fanden.

Skrevet

Hehe, hvis de er seg selv, er det vel ingen som vil ha dem

Skrevet
Hva synes du er verst moralsk sett? Å lyve på seg fitte, i form av å fremstille seg selv som noen annen enn den du er, eller å betale for den morroa du ønsker? En kamerat av meg har den bestemte oppfatning av at det moralsk sett er bedre å lyve, for å fremstille seg selv i et mer seksuelt attraktivt lys hos det mostsatte kjønn, framfor å betale for seksuelle tjenester.

Jeg pleier å lyve ved å si at jeg har masse penger, men når jeg har fått mitt, stikker jeg fort som f.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...