Gjest Heiidi Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Selger gant sengeteppe? og vet dere hvem som selger puter, sengetøy osv fra gant?
Siona Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Selger gant sengeteppe? og vet dere hvem som selger puter, sengetøy osv fra gant? Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men jeg vet jeg har sett Gantprodukter på R.O.O.M i Oslo og på Bærums Verk (husker ikke om det var på Verket Interiør, eller Hødnebø, men de ligger i samme lokale...) Tror de har sengetepper også.
Aurela Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Med denne linken kan du finne Gant butikker (vet ikke om det er egne butikker eller butikker som også selger gant).. Hjelper sikkert http://www.gant.com/www/northset.html (du må trykke på "find your store" øverst på siden
_tulla_ Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Gant selges også på Glasmagasinet (4. etasje mener jeg det er)
LilleLy Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Om du er i Sverige, har de det iallfall på Werners møbler i Strømstad. Mulig det er noe rimeligere der også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå