Gå til innhold

Hotels.com


Gjest Gjest_Anna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anna_*

Skal finne et hotell i København om en måneds tid, og har funnet noen aktuelle gjennom hotels.com. Har aldri booket gjennom internett før, og lurer litt på hvordan denne siden fungerer, og om det er trygt...

Blir kortet belastet ved booking? Og er det mye ekstrastyr når man ankommer hotellet med papirer og slik?

Blir kjempeglad dersom noen har erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestilte hotell i Barcelona gjennom hotels.com i fjor sommer.

Hadde ikke noen problemer i det hele tatt, men jeg har hørt rykter om at det kan være dyrere å bestille på denne måten enn om man tar direkte kontakt med hotellet. Vet ikke om det er sant.

Alt vi måtte gjøre når du kom frem var å vise passene våre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maaneskinn_*

Du får sikkert flere svar på denne, som er mer utfyllende, men.. Jeg har ikke brukt hotels.com selv, dog jeg hadde ikke stusset ved det hvis jeg hadde endt opp med det valget, men vet om et vennepar som har gjort det og de hadde ingen problemer med det.

Ellers har jeg brukt expedia.no, ikke samme side, men omtrent det samme opplegget. Der ble kortet bare brukt til reservasjon, betalte ved ankomst på hotellet og ikke noe styr i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg tror ikke du trenger å være nervøs for hotels.com. Jeg har ikke brukt dem men jeg har brukt mange andre hotellbooking siter...så prøv også hotwire.com, secret hotels på reisefeber.no, expedia.com etc. Prøv også å sjekke direkte med hotellet....av og til kan faktisk det være det billigste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Hotels.com på hotellbestilling. Helt safe. Men har oppdaget at det kan gjøres billigere: Fant aktuelt hotell på Hotels.com, men søkte meg frem på nettet til hjemmesiden til hotellet og bestilte direkte der - billigere. Noen hoteller på hotels.com krever at du betaler idet du bestiller, men når vi bestilte direkte på hotellets egen bookingside - kunne vi betale ved utsjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det omvendt.Bestillte hotel bel air i københavn nøær kastrup,skal bare fly rett vider ørtidlig om morgenen.Hos hotels.com 618 kr for 2 med frokost.

Hos deres netside 1000 kr uten frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg var det omvendt.Bestillte hotel bel air i københavn nøær kastrup,skal bare fly rett vider ørtidlig om morgenen.Hos hotels.com 618 kr for 2 med frokost.

Hos deres netside 1000 kr uten frokost.

Feil var hos gtahotels.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på hotell, og vi får plenty reservasjoner gjennom hotels.com. De er en del av Expedia som er en av verdens største leverandører av slike tjenester. De forhandler seg frem til kjempegode prisavtaler og er dønn seriøse. De er dessuten i posisjon til å "piske" hotellene dersom ikke de oppfyller sin del av avtalen.

På det hotellet jeg jobber på vil du aldri som privatperson få rimeligere rom enn ved å bestille gjennom hotels.com og lignende nettjenester. Vil tro det er likt for de fleste, men det kan jo selvfølgelig være untak.

Med andre ord: Bestill i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...