Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er på jakt etter en gave som jeg ikke husker navn på. Det er en slags "statue", av engel/alv (mener det hvertfall), koster en 1500kr ca, tror de er nakne, flere forskjellige, en som sitter med benet sitt under seg. Mener at jeg har sett et bilde av den linket her, men finner den ikke igjen Noen som kan hjelpe?? (litt dårlig til å forklare, men håper noen forstår)
Arwen Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg slettet den andre tråden din, håper du får svar her inne. Arwen (mod)
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er på jakt etter en gave som jeg ikke husker navn på. Det er en slags "statue", av engel/alv (mener det hvertfall), koster en 1500kr ca, tror de er nakne, flere forskjellige, en som sitter med benet sitt under seg. Mener at jeg har sett et bilde av den linket her, men finner den ikke igjen Noen som kan hjelpe?? (litt dårlig til å forklare, men håper noen forstår) Hei. Tror jeg vet hvordan du mener.. De har hvertfall slike jeg tenker på bla. på Den lille arkana (liten butikk ) som ligger ved Youngstorget i Oslo. Har også sett slike på en liten butikk som ligger ved kirkeristen i Oslo (rett ovenfor Burger King).. de små butikkene på høyre side om du går opp Karl Johan..
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Det er dessverre ikke disse, de jeg har sett tror jeg er av tre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå