Gå til innhold

Nokia 6085


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Nokia 6085 her om dagen, og er veldig fornøyd, bortsett fra én ting. Nesten øverst på hovedskjermen, under klokka, er det en mørkeblå, tynn, vannrett strek. Denne streken er der uansett hva jeg gjør, om jeg skriver melding, tar bilder, om mobilen har på skjermsparer osv. Irritasjonsmoment!

Derfor; er det noe galt med min telefon, eller skal streken være der? Er den det på din telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille Solstråle

Hva med å gjenopprette fabrikkinstillingene? Hvis streken ikke var der da du fikk den? Eller medfører det sletting av ting og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestepest

Altså, om det er en strek tvers over lcd-skjermen - er det nesten garantert at det er noe i veien med skjermen. Spesielt om du har prøvd å slå telefonen av og på og slike ting.

Så, det beste vil være å gå i butikken du kjøpte den, vise dem problemet og få det reparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om det er en strek tvers over lcd-skjermen - er det nesten garantert at det er noe i veien med skjermen. Spesielt om du har prøvd å slå telefonen av og på og slike ting.

Så, det beste vil være å gå i butikken du kjøpte den, vise dem problemet og få det reparert.

Takk for svar! Det eneste er at jeg har bestilt telefonen via telenors nettsider... Må jeg sende den inn da? Tar ikke sånt fryktelig lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestepest
Takk for svar! Det eneste er at jeg har bestilt telefonen via telenors nettsider... Må jeg sende den inn da? Tar ikke sånt fryktelig lang tid?

Ring og spør dem!

Om reparasjonen tar lang tid har du forresten krav på en mobil tilsvarende den du har, som du kan låne i mellomtiden.

(Men det er ikke sikkert at den er så veldig bra, da min ble ødelagt i fjor ble jeg tilbudt en steingammel ericsson-mobil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...