Gjest M -nå utlogget Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har veldig utstående ribben og en stor brystkasse, dette hemmer meg veldig mye psykisk. Jeg skal henvises nå til en kirurg for (thorax-kirurg) for korrigering av ribben og brystkasse, altså en ganske stor operasjon. Er det noen som vet noe om en slik operasjon? Noen som kjenner noen, eller har vært igjennom slik operasjon, eller liknende operasjon? Mange hilsener fra ei som både gleder seg og gruer seg
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Går dette virkelig an? Det er jo ikke akkurat tomrom innen for ribbenene... her er det jo fylt opp med vitale organer, som lever, lunger, hjerte osv. Syns dette høres veldig rart ut...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, det går an. Egentlig helt utrolig! Men det er jo en stor operasjon, og etter hva jeg har forstått så knekkes ribbene, slik at man kan endre stillingen på de (lusikker på selve prosessen). Men jeg er usikker på om det blir satt inn noen "falske ribben" eller om man lar de gro sammen igjen. De kirkurgene som driver med dette er de samme som behandler mennesker med store ribbensbrudd, etter feks bilulykker og er veldige gode eksperter på dette området. Så jeg vil nok være i trygge hender, men det er jo uansett et stort inngrep og da alltid forbundet med en risiko. Trådstarter - m
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå