Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 28 år, har en jente på 5 år som går i barnehage. Jeg jobber fult og har gjort det i 8 år nå i samme bedrift. Har fagbrev i kontorfag, og har tatt et år med data (nettverk og system administrator) og holder nå på med bachlor i øk og adm, på deltid. Dette går veldig fint og føler jeg har tid til det. I denne bedriften tror jeg ikke det er noen fremtid, har vel maks seks år igjen her. (da vil den legges ned) bor på en veldig liten plass, ca 10.000 innbyggere. Jeg er singel, men har min søster på 18 boende hos meg siden vår mamma er død. Hun gjør ikke alt for mye hjemme og det føles som jeg er en hushjelp for henne av og til. Jeg sier ifra til henne at hun også må hjelpe til, og sa klart i fra om det før hun flyttet inn.

Det jeg er veldig redd for er at når jeg mister jobben, at jeg ikke skal få noen ny. Har et hus som jeg har ca 1 mill i gjeld på og markedsverdien pr i dag er vel rundt 1,1 eller noe sånn.

Jeg er fryktelig trist og klarer liksom ikke å glede meg over ting. Fikk B på oppgavene mine, burde jo være kjempe glad men er det ikke. Er så fryktelig redd for å miste huset og ikke kunne ha et stabilt boforhold for min datter.

Vennligst gi meg noen synspunkter, begynner jeg og bli deprimert??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...