Rainbow Brite Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Noen idioter har tatt en av våre t-skjorter nede i fellesvaskeriet og slengt den fra seg inne mot veggen, der vannet fosser ut fra vaskemaskinene Den er hvit, og har nå blitt pepret med muggprikker rundt omkring Dette er en av mannen min sine yndlingstskjorter. Er det noe jeg kan gjøre for å vekke den til livet igjen? :gråte:
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Mugg er jo en sopp, så kanskje du kan smøre den inn med Canesten...? Nei, desverre, tror ikke det er noe som kan fjerne mugg fra klær...
Gjest Asti Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) .... Endret 26. november 2013 av Asti
Gjest Asti Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) .... Endret 26. november 2013 av Asti
Rainbow Brite Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Genialt! Ikke canesten altså, tror ikke min kjære har så lyst til å ha det på tingene sine Lager eddikvann nå, og krysser fingrene! Tusen takk for tips! (Begge to, )
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Så bra at det ser ut som det kan fikses da Lærer utrolig mye her inne!!! Skal krysse fingra for tskjorta! Fortell hvordan det gikk da...!
Arwen Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har fått mugg på en våt gasklut som var blitt forlagt, det gikk ikke bort på 95 grader en gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå