Gå til innhold

Reise i desember 07


Gjest NastyNice

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice

Jeg og kjæresten tenkte å dra fra julen her hjemme, og reise av sted til et varmere strøk. Vi har noen kriterier:

-passe varmt, sånn rundt 25-26 grader på dagtid er passe

-gjerne badetemperaturer i vannet

-budsjettet er på ca 25000 for reise og opphold i 2 uker for begge

-vi liker å oppleve ting, har ikke tenkt å ligge på stranden 14 dager i strekk

Noen av dere som har tips til oss? Er det mulig å finne et sted som innfrir de fleste kriteriene?

Vi har forresten sett på Hurdagada i Egypt. Blir det helt feil?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fi fi la Belle

jeg og kjæresten min skal til napoli i julen.

fly billettene var ikke dyre, er vist ganske billig å handle der også. vi skal bo hos hans familie så det blir ikke bo utgifter for oss men du kan jo sjekke hva evt bed and breakfest vil koste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt til Goa, India. Har ikke vært der på mange år, men det var fantastisk da jeg var der! Men det er vel gjerne litt for dyr reise for å komme dit, selv om det er billig å være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapp Verde,ligg på 26-28 gr hele vinteren.

Er fullt fra oslo ,men reis fra København.23,500 kr all inklusiv til og med aktiviteter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NastyNice

Det ble Thailand, til Krabi... Derfra fant vi ut mulighetene til utflukter er mange. Tusen takk for alle svar! Kapp Verde så faktisk interessant ut! Nydelige strender :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Sør-Afrika? Det koster litt å komme dit men i desember er det sommer der, prisnivået er ganske behagelig, det er mer eller mindre ingen tidsforskjell etc. Alternativet er å fly til østen men da blir det fort varmere...Thailand, Malaysia etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice
Hei

Ser at det ble Krabi. Vi var der i 2002. Kanskje du kan finne noe info i mitt reisebrev med bilder: http://gardkarlsen.com/thailand2002.htm . Husk å legge noen dager i Bangkok :-)

Gard, er det et sted i verden du ikke har vært? :ler: Uansett, glad for at vi har deg her på forumet, og tusen takk for svar. Skal seff sjekke reisebrevet ditt, har allerede sjekket litt om Dubai og Tokyo der :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det finnes altfor mange plasser jeg ikke har vært :gråte: Men jeg har vært heldig som har fått reist en del. Kom hjem igår fra en tur til Kuala Lumpur, Bangkok og Stockholm. Er litt trøtt etter en hektisk tur men det var spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...