Gå til innhold

Hjerteinfarkt


Minni-Mus

Anbefalte innlegg

Hei.

Samboeren min fikk hjerteinfarkt natt til i går. Han er ung, i 30årene.... det var helt forferdelig. Har aldri sett ham slik, så dårlig og var så redd. Alt i alt så gikk det veldig bra da, et mildt infarkt og de har fått åpnet/blokket ut et par årer. Han er frisk og rask nå, får komme hjem fra sykehuset iløpet av helgen sier de.

Men jeg her hjemme sliter.... Jeg var jo midt oppi det hele, til legevakta og sykehuset med leger og ambulansen osv osv. Så mye som skjedde. Skikkelig skummelt å se på. Følte meg veldig uttafor og nå føler jeg meg så alene.... Er livredd for tiden etterpå, og så redd for at det kan skje igjenn.

Det virker som at han selv tar så lett på det, men vet jo at han kommer til å få oppfølging i ettertid. Det er bare så fælt å være alene hjemme og tenke på alt dette. Er så redd for å miste den jeg elsker, er redd for at barna skal miste sin far....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Sikkert en skremmende opplevelse for dere begge. Godt at det går bra med han nå. Har du noen å å prate med? Det hjelper ofte å sette ord på tankene og fortelle om opplevelsen gang på gang. Han får sikkert god oppfølging fremover. Han må sikkert ta noen hensyn og han trenger din forståelse og støtte. Du må ta vare på deg selv også. Kanskje barna av og til kan være på besøk hos besteforeldre eller andre i familien? Våg å be om hjelp hvis du trenger det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...