Gå til innhold

Hvordan overraske kjæresten?


Gjest Gjest_Anne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*

Jeg har tenkt å overraske kjæresten min en kveld. Jeg trenger noen gode tips for hva vi kan gjøre. Hva liker gutta egentlig? Vet det heelt sikkert er individuelt, men noen tips kan uansett ikke skade :) Måltid med lys på bordet?? Sexy undertøy?? What?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Don Giovanni
Møte han naken når han kommer hjem fra jobb :ler:

.....og sammen med en "god" veninne har du en sikker vinner :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det var meg, så hadde jeg satt stor pris på å bli satt ned i sofaen og gitt avisen for en stille stund mens min kjære laget min favorittmiddag. Om hun så hadde gitt meg en litt forsmak av den deilige sexen som kommer som dessert ved å gi meg en liten blowjob før middag, så hadde ikke det vært meg i mot. En blid og foførende kjæreste, god mat og god sex. Enkelt og greit. Ikke så viktig med sexy undertøy eller noe slikt for min del, bare en stille kveld med nytelse uten mas om praktiske gjøremål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å stille opp i sexy undertøy av og til - og han har vært veldig fornøyd!

Ellers så har jeg selvfølgelig gjort Gustenpus' forslag, men det falt ikke så godt i smak. Han synes det blir så "rart". :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fi fi la Belle
.....og sammen med en "god" veninne har du en sikker vinner :sjarmor:

denne gode venninnen kan god hete pils.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mange gode råd her :ler:

Han får nok ta til takke med meg, blir nok ingen venninner på han :fnise:

Men, har godt til innkjøp av noe nytt og fint undertøy i dag, og tenkte å overraske han med en middag og litt god vin i kveld. Så får vi se, skade gjør det helt sikkert ikke i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Browniiez

Gleder meg til neste helg fordi da skal jeg overraske kjæresten min! (Han kommer hjem ifra militæret, whuhuuu!) Det jeg skal gjøre er å på forhånd lage pizzaboller og brownies tenkte jeg, og sette istand en liten "piknik" på soveromsgulvet :) Setter på musikk, tenner masse stearinlys, og setter oss på et teppe. Skal nok ha noe nytt undertøy også, litt for min egen skyld også, og ikke bare hans! Og jo, jeg er på ferie nå og skal innom taxfree på vei hjem, skal kjøpe en pose med små stratos til han. Forme dem som et hjerte på gulvet før han kommer. Hihiiiii jeg er kanskje "barnslig søt" men kjæresten elsker det :D

Gøy å planlegge sånn, så har også gått til planlegging av bursdagen hans..! Da skal jeg gjøre en storinnsats ved å pynte masse med "Happy birthday"-skilt som jeg allerede har kjøpt, lys, lys og lys for å skape stemning, mulig ballonger om jeg gidder det! Vi kommer bare til å sees hver helg pga. militæret, så blir ganske spesielt den tiden vi har sammen, kommer til å bruke mye av "alene-tiden" til å planlegge sånn :) Skal lage en god middag, ha på noe sexy undertøyssett, strø roseblader (hvor får man tak i det?), ha et par filmer jeg vet han vil se klart, massasje og diverse andre ting han vil sette pris på :) Pluss gaver da!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Her om dagen var det korsett som brakte puppene mine til nye høyder ( :fnise: ) pluss strømper og holdere. Han ble ikke akkurat lei seg! :-D

Mannfolk og strømper, skjønner ikke hva de greiene der er! "Kan ikke du ta vekk korsettet?" "Jo, skal jeg hive av meg resten og?" "NEI!!" haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Her om dagen var det korsett som brakte puppene mine til nye høyder ( :fnise: ) pluss strømper og holdere. Han ble ikke akkurat lei seg! :-D

Mannfolk og strømper, skjønner ikke hva de greiene der er! "Kan ikke du ta vekk korsettet?" "Jo, skal jeg hive av meg resten og?" "NEI!!" haha!

Jo strømper er toppen! Selv om dette kanskje varierer litt fra mann til mann vil nok et miniskjørt eller kort kjole kombinert med strømper og høye hæler være en fulltreffer i 9 av 10 tilfeller. Flotte ben blir enda flottere i slik innpakning, og dersom du lar skjørtekanten skli litt opp slik at strømpekanten blir synlig (du må jo ha strømper med strømpeholder eller til nød stay-ups - ikke strømpebukser) tror jeg at jeg kan garantere full tenning!

Vi (jeg) bare er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest

Hei!

Nå er det meste prøvd, strømer, levende lys, god middag, pils, søte lapper i matpakka og ellers rundt omkring, blomster på jobb. Ønsker fortsatt å "holde vedlike" disse små søte kjærlighetserklæringene, selv om vi har vært sammen ganske lenge. Trenger gjerne flere gode, kreative, morsomme tips.

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Her om dagen var det korsett som brakte puppene mine til nye høyder ( :fnise: ) pluss strømper og holdere. Han ble ikke akkurat lei seg! :-D

Mannfolk og strømper, skjønner ikke hva de greiene der er! "Kan ikke du ta vekk korsettet?" "Jo, skal jeg hive av meg resten og?" "NEI!!" haha!

BANKERS!

Strømpene skal sitte på - det er alltid en sikker vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
denne gode venninnen kan god hete pils.........

Min mann liker kun vin. Og han bryr seg lite om undertøyet, og mer om kjemien, stemningen, ordene og hva som er under undertøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Min mann liker kun vin. Og han bryr seg lite om undertøyet, og mer om kjemien, stemningen, ordene og hva som er under undertøyet.

Undertøyet er da med på å skape stemningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann!

"Dytter" denne litt opp jeg. Er det flere som har noen gode forslag? Vi har nettopp fått en liten baby så "sex" underholdning med strømper etc. er uaktuelt noen uker til... har allikevel lyst til å gjøre noe romantisk. Noen som har forslag? Tenkte å få ordnet barnepi et par timer og overraske med kino, men det er litt "kjedelig" og tradisjonelt. Kom gjerne med romantiske forslag. Ting som jeg har gjort: Sendt kort, blomster etc. på jobb til han, ovverasket med lunsj/picnic, lapper over alt (på speilet, i matpakken, bilen, pc'en etc), laget yndlings kaken, masse stearinlys og middag. Men noe mer kreativt har jeg da som sagt ikke klart å komme på, blir derfor veldig glad for å få noen gode tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Søte lille meg

Kjæresten blei veldig glad for at eg kjøpte meg ein neglisje i silkestoff... Ellers funker det å spandere middag på han, der han ønsker det. Ellers elsker han når eg skrur på sexy musikk som feks beyonce med baby boy, eller naughty og pussy cat dolls med "buttons"og koser med han... funker som faen. kysser han litt på halsen, leiker med håret hans osv.

Trur det her e litt vel klisje...

Trur dei syns det er kult dersom kjæresten gir han eit lite strippeshow til favoritt rockebandet hans, eller noko anna kult. Gjerne funker det å finne på noke sporty...

kult å overaske han med å finne på noke ekstremt, som han aldri har prøvd, men har eit stort ønske om å prøve. feks hoppe i fallskjerm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann liker kun vin. Og han bryr seg lite om undertøyet, og mer om kjemien, stemningen, ordene og hva som er under undertøyet.

Det må være fint å vite alt om sin mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker undertøy som andre kvinner elsker sko. Kjæresten min har aldri lagt særlig merke til det, unntatt en kommentar her og der "å, fint undertøy.", og det går som regel av med en gang jeg kommer i nærheten av ham uansett.

Sukk..

Aller første gangen vi skulle ha sex handlet jeg inn et nytt sett til 1000kr. Han verken kommenterte det eller lot det være på i mer enn noen sekunder.

Men det stopper ikke meg fra å kjøpe mer! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker undertøy som andre kvinner elsker sko. Kjæresten min har aldri lagt særlig merke til det, unntatt en kommentar her og der "å, fint undertøy.", og det går som regel av med en gang jeg kommer i nærheten av ham uansett.

Sukk..

Aller første gangen vi skulle ha sex handlet jeg inn et nytt sett til 1000kr. Han verken kommenterte det eller lot det være på i mer enn noen sekunder.

Men det stopper ikke meg fra å kjøpe mer! :tongue:

Jeg er ganske lik - forguder undertøy men føler ikke responsen er all verdens. Bryr meg ikke, det føles så godt.

Dog 1000 kroner bruker jeg ikke (men har vært nødt til å være streng med meg selv en par ganger :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lik - forguder undertøy men føler ikke responsen er all verdens. Bryr meg ikke, det føles så godt.

Dog 1000 kroner bruker jeg ikke (men har vært nødt til å være streng med meg selv en par ganger :ler: )

hihi, det er kjekt å unne seg selv fint undertøy.

eneste grunnen til at jeg må bruke så mye er egentlig pga bh-størrelsen min som ikke finnes i de store, billigere kjedene :(

Hadde jeg hatt en mer standard størrelse hadde jeg nok hatt hele H&Ms sortiment til enhver tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...