Gjest lissi32 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har vondt i hjertet, hatt det en tid nå. Akkurat som det er sånne støt av noe slag. Kan dette være stress? Flere som er plaget med dette?
Devana Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har hatt dette siden jeg var liten nesten...Hos meg er det muskelplager så vidt jeg vet, men nå vet jeg jo ikke om det er det samme vi har.
Gjest lissi32 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har hatt dette siden jeg var liten nesten...Hos meg er det muskelplager så vidt jeg vet, men nå vet jeg jo ikke om det er det samme vi har. Jeg er stiv i rygg og nakke om dagen, i forbindelse med stress. Syns dette med hjertet har kommet i perioder hvor jeg har hatt mye fysisk og psykisk stress. Man blir jo litt redd når det er hjeret...
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Etter hva jeg har forstått, så har du hatt det litt stritt i det siste. Og er det ikke så at mye av dette er følelsesbasert? Det går iallefall an å få vondt i hjertet når man har det følelsesmessig vondt. Altså en fysisk vond smerte i hjertet. Ta vare på deg selv.
iss Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...kkende++hjertet En tidligere tråd om det samme! Mange svar der
Gjest lissi32 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk dere. Godt å få en forklaring på det. Ja siste året har vært knalltøft, nå ser det ut som solen begynner å dukke opp. Fikk frokost på senga her om dagen. Det er et tegn på at samboern min tenkte på meg, noe han ikke har gjort siste året. Han er begynt å legge seg sammen med meg, og vi har begynt å ha oftere sex, og sex som også er for meg Han vil virkelig at vi skal dele livet sammen, og jeg tror at i hans depresjon har han ikke klart å gi meg det jeg trengte. Jeg skjønner jo at det er en vanlig bivirkning. I morgen skal vi på kino for første gang, se varg veum. Gleder meg. Han har også sagt ja til å bli med på alt for rognan, noe han sa nei til for et år siden, da gikk jeg sammen med søstra mi. Han er begynt å endre innstilling. Det lover godt, jeg krysser fingrene, for jeg har fått nok faktisk. Ting MÅ snu nå, hvis jeg skal bli.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Det er heldigvis ikke fysisk mulig å ha vondt i hjertet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå