Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Noen med erfaringer? Brexidol får man ikke lenger, Voltaren får jeg voldsom hodepine av. Nå vil de gi meg Nobligan. Har tidligere brukt pinex og Somandril.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Brexidol er fortsatt oppført i felleskatalogen. Er det en grunn til at du er tatt av de eller har legen surret med hva som er tatt av markedet?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Brexidol er fortsatt oppført i felleskatalogen. Er det en grunn til at du er tatt av de eller har legen surret med hva som er tatt av markedet? Ja, det er vel ikke komt ny felleskatalog .... Brexidol skal ikke skrives ut noe mere til pasienter. Likeså somandril
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det er vel ikke komt ny felleskatalog .... Brexidol skal ikke skrives ut noe mere til pasienter. Likeså somandril Pussig at den ikke er oppdatert på nett. Men godt mulig det stemmer, er vel et par måneder siden min mor fikk resepten når jeg tenker meg om.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det er vel ikke komt ny felleskatalog .... Brexidol skal ikke skrives ut noe mere til pasienter. Likeså somandril Har du dokumentasjon på det med Brexidol?
Gjest Neria Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Har du dokumentasjon på det med Brexidol? Fra legemiddelverkets nettsider Piroxicam er virkestoffet i Brexidol. Preparatet skal så vidt jeg vet ikke gå ut av markedet, men bruken skal begrenses pga noen alvorlige bivirkninger og det skal ikke være førstevalgspreparat lengre.
Gjest nextlife Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Noen med erfaringer? Brexidol får man ikke lenger, Voltaren får jeg voldsom hodepine av. Nå vil de gi meg Nobligan. Har tidligere brukt pinex og Somandril. Har erfaring med disse medikamentene, både i jobben, og har brukt selv (hovedsaklig mesnssmerter) Hvilken type smerter er det du skal bruke den mot?
Gjest lillebøll Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hva skal du bruke de mot, lettere å svare da Kun smerter eller trenger du betennelsesdempende effekt og?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Hva skal du bruke de mot, lettere å svare da Kun smerter eller trenger du betennelsesdempende effekt og? Jeg har brukt mot smerter og betdempende. Det var legen som sa det med brexidol. Somandril tror jeg nå har blitt A-preparat.
Gjest Starkitten utloggeg Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Det stemmer at Somadril blir A-preparat og jeg har skjønt det slik at det produktet utgår, i følge legen min. Litt dumt siden de har vært gode å ha når ryggen min har vært på det værste...
Gjest lillebøll Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg bruker noe som heter Modifenac. Disse hjelper godt både mot smerter og betennelse i nakken min. Men de er harde for magen så kan ikke brukes ved magesår o.l
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå