Gå til innhold

Hellas

Fremhevede innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Er det noen som har noen gode forslag til hvor i Hellas det er fint å være på bryllupsreise? Vi reiser i begynnelsen av august... Vil gjerne ha muligheten til litt øyhopping, men også kjæresteferie :love:

Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Land på Santorinis flyplass, dra til øyer i nærheten... Sørg for å få minst to dager i slutten av ferien, på Santorini. Romantisk, mye fint å se, før dere drar hjem igjen...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Santorini er veldig flott, men strendene der er ikke noe særlig (rullestein, tror jeg det var). Ellers er Naxos å anbefale, ligger omtrent 2 timer fra Santorini (med saktegående båt). Der er strendene mye bedre, øya er større og det er fint å leie bil for å kjøre rundt, finne "private" strender etc. Andre "romantiske" øyer er Paros og Antiparos, men sistnevnte er visst veldig befolket med barnefamilier. Ellers er jo august måned kjent for å være veldig varm i dette området, i tillegg til at grekerne og andre middelhavsland har fellesferien sin da, så det kommer nok til å være både folksomt og trangt om plassen. Garantert lurt å bestille hotell osv på forhånd!

Skrevet

Har dessverre ikke så mange tips til deg, har bare vært på Korfu en gang da jeg var ni...der var det greit nok, vi bodde på et sinnsykt fint hotell, og fine strender, men såvidt jeg husker var det ganske masseturisme-preget og veldig trafikkert....kan hende det bare var stedet vi bodde på som var litt vel utbygget og bråkete da, kan godt hende andre har andre erfaringer.

Jeg har også hørt veldig mye skryt om Santorini, men aldri vært der selv...

Skrevet

Parga! Riktignok ingen øy men veldig romantisk, god mat og fin strand :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...