talkmarchine Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei jeg leter etter nettbutikker som selger pen tøy til små barn. Jeg har lyst at mine gutter skal være lik sin far.Han skal ha kjole og hvitt,tror det er det det kalles når dressen har hale.Jeg har funnet et sted der man har mye fint til de små www.dku.no Men jeg har lyst å finne flere steder som har dette,har jo lyst å ha noe å velge i.Fint om noen andre har noen steder å anbefale:-) Gleder meg..
Gjest Elfrida Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 http://www.krappe.no/group.asp?group=72&sub=72
Gjest KAri Anne Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Hvet de selger kjole og hvitt men også sjakett på Brudesalongen Dokka. Sjakett har også hvit hale som du kaller det
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hei jeg leter etter nettbutikker som selger pen tøy til små barn. Jeg har lyst at mine gutter skal være lik sin far.Han skal ha kjole og hvitt,tror det er det det kalles når dressen har hale.Jeg har funnet et sted der man har mye fint til de små www.dku.no Men jeg har lyst å finne flere steder som har dette,har jo lyst å ha noe å velge i.Fint om noen andre har noen steder å anbefale:-) Gleder meg.. Tina Ritzi i Drammen og Oslo hadde mye fint. Er ikke nettbutikk, men om du bor i nærheten kan du jo stikke innom.
~Minni~ Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 www.lykkelitensola.no har en del pentøy til små barn, men jeg har ingen erfaring med kjøp fra dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå