Gjest Diva Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 naboen aldri gidder noen ting. Hun rengjør aldri gangen utenfor sin egen dør. Jeg vasker gangen oppe og trappa nedover. Men sålenge hun ikke gidder å hjelpe til med noe, så vil ikke jeg vaske den lille halvannen kvadratmetern utenfor hennes dør og fram mot utgangsdøra. Er det uhøflig av meg å spørre om hun vennligst kan vaske av og til ? Siden det er normal folkeskikk og sånn ? Det er også noen flekker på gulvet foran døren hennes og ut mot utgangsdøren, som likner delvis på blod og delvis på søle. Er det blod er det rimelig uhygienisk å la dette ligge! Et voksent normalt menneske vil da tørke opp etter seg ? Jeg nekter å gjøre dette for henne da hun aldri vil samarbeide. Hun slukker alltid lyset i gangen og ute på trappa om kvelden (!) og vi skrur det på igjen når vi skal ut.... Fordi det er jo om kvelden når det er mørkt vi trenger lys, ikke om dagen. Vi skrur alltid lysene av om dagen og på om kvelden, men hun driter tydeligvis i det. Vi har tross alt en mørk gang og lengre trapp å gå ned. Hun slamrer med dørene også, bare for å si det.... Helt klin umulig å snakke med / til...... Irriterer vettet av meg hun der.... :evil: Noen synspunkter på dette med vasking o.l. ? Diva :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå