Gå til innhold

Favorittrestaurant i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kom kanskje litt feil ut. Jeg elsker mat jeg også, og har slettes ingen problem med å spise på TGI eller HRC. Men det er mange andre steder jeg heller ville gått før der. Forøvrig liker jeg kebab også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baltazar bak domkirken er også et koselig sted med god mat.

Skrevet

"Hos Thea" ved Solli plass eller Matfinken på Thorsov er mine favoritter med kjæresten :)

Gjest Heloise
Skrevet
Det kom kanskje litt feil ut. Jeg elsker mat jeg også, og har slettes ingen problem med å spise på TGI eller HRC. Men det er mange andre steder jeg heller ville gått før der. Forøvrig liker jeg kebab også ;)

Men er de favoritt-rettene som får meg til å gå tilbake hele tiden ^^ har prøvd forskjellige ting på begge stedene, og har funnet de to rettene *sikle* Ikke bra å snakke om god mat nå som jeg har tomt kjøleskap :ler:

Jeg har veldig lyst til å prøve noe nytt! En veldig bra kinesisk eller hvasomhelst asiatisk. Det har jeg prøvd for lite av.

Er endel sånne litt "slum" asiatiske steder har jeg inntrykk av, noen som vet om noen veldig bra steder? Ikke bare sushi, da dette ikke er min favoritt. Godt, men i små mengder! :)

Eneste kebaben jeg klarer å spise er fra Marino's... Kyllingfilet-kebab.. Nei fy Heloise, ikke tenk mer på mat!

*løpe vekk...*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...