Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Vanskelig å velge, men tror kanskje at Oslo Spiseforretning må være favoritten.
Arkana Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har flere, bl.a. Klosteret, Agra, Dinner, Jensen Biffhus og El Granada.
Donpedro Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Vanskelig å velge, men tror kanskje at Oslo Spiseforretning må være favoritten. Yum.... Av det enklere slaget liker jeg Gusto i Pilestredet. Italiensk. Og Mother India i Pilestredet.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Vanskelig å velge, men tror kanskje at Oslo Spiseforretning må være favoritten. Hei Dalwhinnie, jeg har tenkt på å gå hit en stund, men hva er bra her? Hvilke retter vil du anbefale?
Leo Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Bella Napoli i Storgata. Finnes den virkelig ennå! Er maten brukbar også? Sist jeg var der må ha vært omtrent på den tiden da du yvonne ble født og da syntes jeg jo den var bra, men da hadde jeg jo ikke så stor erfaring med restaurantbesøk... Min favoritt er for øvrig New Orleans. Jeg likte den vel strengt tatt bedre før da den lå i et lite, intimt lokale i kjelleren under gamle Barock, men maten er fremdeles god og siden jeg elsker kreolsk/cajun, har jeg jo ikke så mange valgmuligheter...
Gjest Heloise Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Å herregud, jeg elsker jo mat... Går oftest til : Mister India Big Horn Steak House TGI Friday's Hard Rock Cafè Endret 4. oktober 2007 av Heloise
Anglofil Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Finnes den virkelig ennå! Er maten brukbar også? Sist jeg var der må ha vært omtrent på den tiden da du yvonne ble født og da syntes jeg jo den var bra, men da hadde jeg jo ikke så stor erfaring med restaurantbesøk... Jepp, det gjør den! Siden jeg var liten har det vært tradisjon å gå dit. Jeg synes maten er veldig god, har liksom min egen favoritt. Var der senest for noen uker siden med ei venninne. Det jeg liker aller best er atmosfæren inne, i følge pappa har ikke stedet forandret seg noe siden han var ung. Når jeg går inn der tenker jeg på alle de gangene jeg spiste der som liten og minnene strømmer på. Fantastisk sted. Mvh Yvonne Endret 4. oktober 2007 av yvonne
Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 min absolutte favioritt restaurant er Brunello i rosenkranz gate...... deilig italiensk mat, super service! ellers bellavita i prinsens gate er et supert sted for en sen after shopping lunsj med en god venninne.. billige retter, koselig interiør og en utrolig deilig sjokoladekake med ricotta!! mmmmmm..tror jeg må ditt en tur snart!
Kykkelikokos Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Å herregud, jeg elsker jo mat... Går oftest til : Mister India Big Horn Steak House TGI Friday's Hard Rock Cafè Hvis du elsker mat, så forundrer det meg at du går så ofte til fridays og hardrockcafe.. Synes ikke at maten deres er noe særlig å skryte av..
_tulla_ Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 La Sangria Restaurante Español ligger på Holbergs Plass. God, spansk mat
Leo Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Det jeg liker aller best er atmosfæren inne, i følge pappa har ikke stedet forandret seg noe siden han var ung. Det lover godt! Det må være tjue år siden jeg var der sist, men da skal jeg jammen prøve igjen!
pusla Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg spiser ikke så ofte i Oslo lenger . Favorittene er Nippon Art, Mister India og Santinos.
Eliza Doalot Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trives godt på Kampens Hete på Tøyen/Kampen, og på Front på Aker Brygge, og begge to har velldig god mat!
Gjest Browniiez gjest ^^ Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Big Horn Steak House er diiiiigg! :D Hvilke restauranter i Oslo anbefaler dere om man vil ha en koselig, intim atmosfære med kjæresten til f.eks en spesiell anledning? Romantisk og ikke for dyrt? 7retters-restauranter med østers og kaviar og alt mulig (som jeg og kjæresten ikke liker), er liksom ikke helt tingen da.
Gjest *marie* Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Til lunch: Tullins cafe` Til middag med kjæresten: Dinner ved nationalteateret, Markveien Mat og Vinhus eller Hos Thea på Skillebekk
Gjest Heloise Skrevet 6. oktober 2007 #20 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hvis du elsker mat, så forundrer det meg at du går så ofte til fridays og hardrockcafe.. Synes ikke at maten deres er noe særlig å skryte av.. Kommer an på hva du tar og hva du liker, har funnet en fav. rett hos begge. Men mye de har er ikke eksepsjonelt, nei. Jeg vil ikke skryte av burgerne til Fridays, men deres JD's chicken og spicy chicken sandwich er rimelig namm. På HRC husker jeg ikke hva min fav. het o_0 Men man kan elske mat og spise mye kebab også, noen mener det er mat... Da vil jeg si TGI og HRC er mat i forhold. Var innom Lofoten fiskerestaurant en gang for kort tid siden, tror det var noe havørret (??) med gresskar ++ vi fikk, og gud bedre så godt det var *mimre* Endret 6. oktober 2007 av Heloise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå