Kitsune Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er så irritert, for maskinen min vil legger inn pop-up-blokkering på ting jeg vil gjøre. Jeg vil f. eks. laste ned nyeste java for å kjøre nettbank. Men neida, pling, vil du innstallere active x kontroll??? Hvordan kan jeg unngå dritten????? Trenger Java! Hvem idiot har laget dette?? Kan noen hjelpe meg? Har prøvd å slå av Norman virus, klikke på linja som sier pling, tvinge java-nedlasting, ja, alt!! Kjører firefox, ellers, men det hjelper ikke når jeg skal kjøre andre nedlastingsprogrammer..
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Legg inn Java i Firefox ! Bruker selv firefox i en nettbank som krever java for autentisering (BankID), så det skal gå. Hva du mener med "andre nedlastingsprogrammer.." er jeg ikke helt sikker på.. ?
Kitsune Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Nei, ingen nedlasting av java gjennom firefox heller!
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Nei, ingen nedlasting av java gjennom firefox heller! Du har fulgt instruksjonene under "FireFox browser" på denne siden ?
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Limewire.. Å innstallere Limewire skal visst være som å be om trøbbel (virus mm), jeg hadde heller satset på ett eller annet torrent program..
Kitsune Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 ja, vet.. men har blitt vant til å bruke LW.. Fulgte instruksjonene, ja. Men hjalp det??? NEI! Og nå blir jeg nesten sprø, for jeg finner ikke ut av det..
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Prøvd å lukke ned nettleseren etter installasjonen ? Jeg prøvde å "Verifying Java Version" og det funket ikke før etter å ha lukket/åpnet den igjen.. Funker ikke det heller, hadde jeg prøvd en restart av maskina (det kan være du ikke får lukket firefox fullstendig før du restarter). Det skal være en stor "programpakke" som du kan laste ned isteden (tror det var den jeg hadde inne fra før), men den ser ut til å ha blitt tatt ut av loopen. Mulig det hadde funket å legge inn denne.. Det er snakk om en stk stor exe fil, som du innstallerer på "normal måte", dvs ikke gjennom nettleseren.
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Det er snakk om en stk stor exe fil, som du innstallerer på "normal måte", dvs ikke gjennom nettleseren. Ok, her finner du denne scvære fila, jeg ville prøvd med den på 15MB.. (Windows Offline Installation, Multi-language) Hm.. mulig du må gå inn via denne linken. Deretter velger du "Download J2SE JRE". Endret 3. oktober 2007 av Nedfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå