Gå til innhold

Skjedd noe med skjermen


Gjest Gjest_bare meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bare meg_*

:klø:

hmm.. Har sjedd noe med skjermen på laptopen min.

Sidene er liksom blitt bredere.. Før var KG på ca halvparten, nå dekkes hele skjermen... Slik er det med alle andre sider og..

Skriften er og bredere.. Og fanene.

heh.. Vanskelig å forklare, igrunn.

Noen som vet hvordan jeg får ting tilbake til normalt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du rulleknapp på musa ? Hold inne ctrl og rull med den knappen. (enten opp eller ned, tror det avhenger av hvilken nettleser du bruker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rulleknapp på musa ? Hold inne ctrl og rull med den knappen. (enten opp eller ned, tror det avhenger av hvilken nettleser du bruker)

Men da ville vel ikke fanene større eller?? :klø:

Kom og på at kanskje det har skjedd noe med innstillingene, da høyrerklikker du på bakgrunnen og velger egenskaper, så er det noe med monitor tror jeg. har engelsk så husker ikke hva det står på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bare meg_*
Kanskje du har endret skriftstørrelsen? Sjekk med å trykke knappen merket Side, så Tekststørrelse.

mja. Skriften ble noe bedre. Men fanene, og tegn på skrivebordet er fortsatt store og rare..

Men da ville vel ikke fanene større eller?? :klø:

Kom og på at kanskje det har skjedd noe med innstillingene, da høyrerklikker du på bakgrunnen og velger egenskaper, så er det noe med monitor tror jeg. har engelsk så husker ikke hva det står på norsk

Bakgrunnen = på skrivebordet?

Jeg prøvde det, men fikk ikke opp egenskaper der, fikk bare;

-vis

-Sorter etter

-oppdater

-NVIDIA kontrollpanel

-Ny

-Tilpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikk på bildet nederst på denne sida, der det står "screen resolution", er det en slider. Står denne på en lav verdi nå ? (for ex 640x480) Isåfall drar du denne oppover, ofte til max (er det en par år gammel LCD skjerm skal den ofte ha 1280x1024). Sjekk bruksanvisningen til skjermen/laptopen for å finne ut hva den skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mja. Skriften ble noe bedre. Men fanene, og tegn på skrivebordet er fortsatt store og rare..

Bakgrunnen = på skrivebordet?

Jeg prøvde det, men fikk ikke opp egenskaper der, fikk bare;

-vis

-Sorter etter

-oppdater

-NVIDIA kontrollpanel

-Ny

-Tilpass

Da er det tilpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bare meg_*
Kikk på bildet nederst på denne sida, der det står "screen resolution", er det en slider. Står denne på en lav verdi nå ? (for ex 640x480) Isåfall drar du denne oppover, ofte til max (er det en par år gammel LCD skjerm skal den ofte ha 1280x1024). Sjekk bruksanvisningen til skjermen/laptopen for å finne ut hva den skal ha.

JA.. Dette funka :D

Nå er ting slik som det var før!

Tusen takk for hjelpen :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA.. Dette funka :D

Nå er ting slik som det var før!

Tusen takk for hjelpen :bukke:

Ok, hvilken oppløsning (nnn X nnn) endte du opp med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...