Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For jeg er ikke det. Sex uten kondom for en uke siden, men jeg går på p-piller. Han kom ikke engang inni meg, allikevel har jeg alle slags symptomer på graviditet her nå! Jeg er håpløs hypokonder ellers også, og jeg vet at det er ca null sjanse for å være gravid med det utgangspunktet her. Men kan ikke noen fortelle meg det?

Jeg skulle faen ikke hatt LOV til å ha sex sånn som jeg holder på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er omtrent umulig å merke en graviditet 7 dager etter sex.

I tillegg er rett brukte p-piller rimelig sikkert, og har han i tillegg hoppet av i svingen rett (30 sekunder eller mer før utløsning, og ingen utløsning ca 24 timer før sex) så har du i tillegg hatt en beskyttelse som er tilnærmet lik kondom.

(Og jeg er ikke den rette til å snakke :ler: våger ikke engang ha sex med p-piller pga at jeg føler det er for utrygt. Så her tempes, sekretskjekkes og styres det til den store gullmedaljen :ler: )

Skrevet

Takk! jeg trengte den, men kommer til å gå litt på nåler helt til mensen kommer om to uker. Jeg blir bare så teit, her i morrest begynte jeg å lure på om ikke det at man må ofte på do er et tegn på graviditet, og nå springer jeg for å tisse hele tida. Men sånt merker man vel ikke før senere uansett nei:P Jeg irriterer meg sjøl til tider.

Skrevet

Jeg går på p-piller, har to ganger hatt sex uten kondom (liker å være dobbelt sikker).. Etter hver av disse gangen går jeg og er så redd, føler symtomene, men har ikke lagt merke til noe barn enda, så sikkert det samme som skjer med deg.. Tror det er litt vanlig å bli redd, og finne symptomene.. Så, nei, du er nok ikke gravid ;)

Skrevet

Har veldig veldig veldig sjendent kondom med på leken! og jeg går på p-piller og han kommer inni meg! Jeg har da enda ikke blitt gravid ;)

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Om du ikke skal ha mensen før om to uker er det veeeeldig tvilsomt at du faktisk er gravid.

Skrevet
Om du ikke skal ha mensen før om to uker er det veeeeldig tvilsomt at du faktisk er gravid.

Gjelder kun for de som ikke bruker hormonprevensjon. Men uten hormonprevensjon er 3 uker før mens normalt sett "sikkert", selv om det ikek stemmer for de med sykluser utenom normen ;) (Lang fase mellom eggløsning og mens, altså tidlig egløsning hender hos enkelte)

Skrevet

Hvis du nå bekymrer det mye over at du kan være gravid, så kan det faktisk skje at mensen ikke kommer i det hele tatt bare p.g.a du bekyrmer deg sånn. Den lurer deg!

Men du er ikke gravid altså, for bare les innlegget ditt igjen: går på p-piller, han kom ikke inni deg og siden det bare er en uke siden kan du umulig ha merket noe på den tiden. Mener å ha lest her at det tar mange dager bare for at graviditeten skal skje etter du har hatt sex.

Skrevet

Ja, det er og sant! fikk noe tull med p-pillene for noen mnd siden og da trodde jeg at jeg var gravid (eller redd for det) Og da kom mensen senere og. Men etter mye testing konkluderte jeg med at alt var i orden og noen dager senere kom mensen :fnise:

Skrevet

Det er meget liten sjanse for at du ble gravid.

Men som tweek skrev, hvis du innbiller deg det lurer mensen deg. Det gjorde den her på meg i sommer. Kom ikke før nesten 2 mnd senere, gjett om jeg var redd!

Skrevet
Det er meget liten sjanse for at du ble gravid.

Men som tweek skrev, hvis du innbiller deg det lurer mensen deg. Det gjorde den her på meg i sommer. Kom ikke før nesten 2 mnd senere, gjett om jeg var redd!

hyl! tok du ikke en test da? å gå i to måneder og lure hadde jeg dødd av..

Men takk for fornuftige svar. Er en god del roligere nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...