Eivissa Skrevet 23. februar 2002 #1 Del Skrevet 23. februar 2002 Det er jo litt interessant å høre hva dere har valgt til bordkort. Kanskje noen også kan få ideer. Vi skal ha rødvinsglass med inngravert forbokstavene våre inne i en krans, datoen og navnet på gjesten. Gjestens navn blir gravert på stettet, mens resten er på selve glasset. Jeg synes dette var orginalt. Hva har dere valgt? _________________ Eivissa1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-02-23 19:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 23. februar 2002 #2 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg skal lage gipshjerter og male dem i rødt eller gull og male gjestens navn på med den motsatte fargen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføya Skrevet 23. februar 2002 #3 Del Skrevet 23. februar 2002 Vi skal skrive navnet på gjesten på menyen (de får en hver som skal ligge på tallerknen). Synes ofte det blir for mye og trangt på bryllupsbord, derfor valgte vi denne løsningen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. februar 2002 #4 Del Skrevet 23. februar 2002 vi skal ha en enkel rose i sammen farge som borddekorasjonene, som og blir roser. Denne legges på tallerkenen og det festes en lapp med navnet på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 23. februar 2002 #5 Del Skrevet 23. februar 2002 Vi skal male navnet til hver gjest på blåskjell. Vi skal ellers pynte bordet med steiner, skjell, garn, kavler og hjemmelagede lys. Og blått skal være gjennomgangsfargen. Tror det kommer til å bli kjempefint!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 23. februar 2002 #6 Del Skrevet 23. februar 2002 Vi skal ha sølv og hvitt som gjennomgangsfarger og 2 "rufsete" hjerter som henger sammen. Bordkortene skal være et terakottahjerte som males hvitt - og navnet skrives i sølv. For at hjertet skal stå fint - limer jeg en liten kule bak - før jeg maler det) Øverst i hjertet skal jeg feste tynne sølvtråder). (med rufsete mener jeg at hjertene ikke har den tradisjonelle fasongen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn Mariann Skrevet 23. februar 2002 #7 Del Skrevet 23. februar 2002 Vi skal ha rødvinsglass (som jeg skal male inn også brennes i ovn) med gjestens navn på. På stettet skal vår dato stå. Gunn Mariann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 24. februar 2002 #8 Del Skrevet 24. februar 2002 Synes det er utrolig mange gode ideer til bordkort, og det viktigste for meg er at det er noe litt spesielt som gjestene kan ta med seg hjem som et minne. Det er lurt å holde ting i tema, og gjerne finne på noe litt orginalt som passer til temaet, brudeparet, stedet e.l. Selv skal vi gifte oss i Spania. Fargene i vårt bryllup er creme og gull, og i tillegg eføy. Vi har kjøpt små vannmugger i en leire som er cremefarget (typisk spansk) Til disse fester jeg en liten "bok" hvor det er navn og dekorasjon (hjerte -som går igjen i innbydelse, takkekort osv.) på forsiden og en personlig hilsen og et dikt inni. Hele boken knytes fast med silkebånd, og det blir riktig lekkert! Ideen til boken og innbydelse, takkekort osv. fikk jeg i Barbaras papper - den er KJEMPEFIN! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. februar 2002 #9 Del Skrevet 24. februar 2002 hei vi har kjøpt disse og jeg fikk de 1uke etter jeg bestilte dem og de er bare så nydelige, vi har hele sette og så bra service, kan anbefales på det sterkeste disse mente jeg da klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 24. februar 2002 #10 Del Skrevet 24. februar 2002 Vi kommer sannsynligvis til å lage små hjerter på "stett" av gull-ståltråd. Dette er kjempeenkelt å lage selv, og vi ønsker noe selvlaget. Inni hjertet limer vi en navnlapp som er "brent" rundt kanten. Det blir kjempestilig. Vi skal også ha en del gull i bryllupet vårt, så det vil jo passe bra. Vi har ennå ikke helt bestemt oss, så jeg holder fortsatt på å tenke frem flere mulige bordkort-løsninger.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 24. februar 2002 #11 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har ikke noen spesiell følelse for at bordkortene må være så spesielle. Vi skal ha vanlige bordkort (hvite som kjøpes på papirhandel). Der skriver vi navnet med sort skrift og fester en rød sløyfe på tvers i det ene hjørnet. Veldig enkelt og elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 24. februar 2002 #12 Del Skrevet 24. februar 2002 .jkl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Skrevet 24. februar 2002 #13 Del Skrevet 24. februar 2002 Har kjøpt trebrikker(runde) som jeg har malt gulhvite oppå, kanten rundt nede er malt lysegrønn. Så er det festet en liten lysegrønn sløyfe og to gullringer i plast som går i hverandre på. Navnet er skrevet under i gull. Skal ha lys og servietter i samme lysegrønne fargen. Kjempefint og morsomt og pusle med. Innbydelsene har også de samme fargene.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tone Skrevet 25. februar 2002 #14 Del Skrevet 25. februar 2002 vi har bestilt hvite hjerter i blomster foretning som vi skal skrive navnet på. vet ikke hva disse er laget av,men har en viss vekt. har dem i mange blomster forretninger i flere str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niso Skrevet 25. februar 2002 #15 Del Skrevet 25. februar 2002 Anni: På biblioteket (og i hobbyforretninger som Panduro, og hos vanlige bokhandlere) får du tak i bøker om borddekorasjon (inkl bordkort) og selvlagede kort av alle slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 25. februar 2002 #16 Del Skrevet 25. februar 2002 Vi skal også bruke menyen som bordkort. Bretter et a4 ark til en "bok", skriver navnet på forsiden og har meny og bordkart inni. Pynter med hjerte + ringer(stemplet og embossed i sølv)lik som innbydelsene. Papiret vi bruker er blått. (yndlingsfargen!) Det blir fint syntes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud080602 Skrevet 25. februar 2002 #17 Del Skrevet 25. februar 2002 Vi skal ha helt enkle bordkort i ark med bilder av oss på venstre side og navnet til gjesten på høyre side. Blir maken til de man kan kjøpe ferdige men litt større og med litt mer personlig preg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #18 Del Skrevet 25. februar 2002 til brud 080602 De bordkortene virket fine. Kan du ikke forklare litt nærmere? Finner jeg noe tilsvarende på nettet? Jeg vil ikke lage så mye dill ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud080602 Skrevet 25. februar 2002 #19 Del Skrevet 25. februar 2002 De er laget på data av min forlover men jeg skal forklare så godt jeg kan hvordan de ser ut.Hun har skannet inn et bilde av oss i venstre hjørne , skrevet navnet til gjesten i gammeldags skrift. Våres bord kort går i en blå/lilla farge, det er en ramme rundt bilde i en fersken farge. Dette er fordi det er fargene i bryllupet. Det går 2 bordkort på et a4 ark, det er viktig at man lager nok plass til bretting slik at de står på bordet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. februar 2002 #20 Del Skrevet 25. februar 2002 Her er bilde av våre invitasjoner, bordkort mm. Synes det er enkelt og greit sånn. Kan hende vi skal gjøre litt mer ut av bordkortene - men det blir denne stilen ihvertfall. Link fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå