Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Gjest Kaida
Skrevet

Siste om WoD er at den kommer en gang før jul. :sjokkert:

Skrevet

Syns det er helt greit at man kan kjøpe boosts. Å ha lvl 90-chars er ikke med på å gjøre deg til en god spiller, og dette er heller ikke et spill man vinner, det er først i høyeste level man virkelig begynner å spille. Syns det er veldig ok å vite at jeg kanskje ikke trenger å queste i Westfall mer. Dog, jeg blir nok å levle de fleste opp til lvl 60 for å få professionboost i tillegg.

Skrevet

Oy. Har et spørsmål til horde-spillere her på Diskusjon. Er det noen som er aktiv i PvP-miljøet og kjenner et par venner folk de kunne tenke seg å gjøre rated battlegrounds med? Er på jakt etter nok folk til å gjøre i alle fall én kamp i morgen kveld mellom 2030 (ish) og 0300 om natta og reset. Er veldig keen på de 400 ekstra conquest-poengene. Spiller på en helt død server hvor jeg ikke kjenner så mange, så har vansker for å finne ti folk som ikke er helt ubrukelige. Spiller selv holy paladin med 40% PvP power og mer eller mindre fult Grievous-set.

Edit: skal nok klare å stille opp med mellom 3-5 spillere selv, forøvrig. Kjenner såpass mange.

Anyone? :D

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg spiller.

Alliance på Aggramar for det meste.

Lvl 90 prot/retri Paladin

Lvl 90 Unholy DK

Og et par til jeg lvler i Pandaria. (Er det bare jeg som ikke liker å queste i Pandaria?)

Nye venner er jo alltid festlig! :) Er vel bare å slenge en PM min vei :danse:

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke klart å spille ordentlig på lvl 90'ene mine. Synes questing og lvling er mer interessant :vetikke:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg vurderer veldig å slå ihjel den siste måneden før flytting med å renewe accounten min. Men det blir vel like kjedelig etter et par dager som alltid :ler:

Kunne jo fått allyen min opp til 90 da... Hm... :fnise:

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke klart å spille ordentlig på lvl 90'ene mine. Synes questing og lvling er mer interessant :vetikke:

Jeg har det sånn jeg og! hehe :) Har alltid likt å levle opp av en eller annen grunn.

Skrevet

Jeg har det sånn jeg og! hehe :) Har alltid likt å levle opp av en eller annen grunn.

Folk tror alltid det er fordi jeg suger i 90, og jeg er jo egentlig ganske flink :P ikke sånn super fantastisk, men dog. Lvling er morsomt. Har 7 90'er nå :fnise:

Skrevet

Jeg også foretrekker lvling nå for tiden, synes det er så kjedelig å være lvl 90. Føler det var mye mer spennende å være maks level før. :vetikke: Nærmer meg 9 90's nå.

Gjest lillelarve
Skrevet

Folk tror alltid det er fordi jeg suger i 90, og jeg er jo egentlig ganske flink :P ikke sånn super fantastisk, men dog. Lvling er morsomt. Har 7 90'er nå :fnise:

Å hjelpes!! haha :ler:

Skrevet

Syns ikke det er kjedelig i max lvl, det kommer bare an på om man er med i en aktiv guild eller ikke. Jeg var i en døll guild før jul, men byttet til en casual progress guil. SoO er et veldig morsomt raid syns jeg, progresser på Thok HC atm. Så har man jo Challenge Mode som er kjempegøy.

Skrevet

JA jeg spiller wow.

Holder til På Ravenchrest.

Mage lvl 90, Frost/Arcane

Druid lvl 90 Resto/Feral

Priest lvl 90 Holy/Shadow

Warrior lvl 90 arms/Prot

DK lvl 90: Frost/Blood (tank)

Ellers:

Hunter lvl 88, Paladin 73, Lock 55, Shaman 52, Rouge: 49 og Monk: levl 5:P

Skrevet

JA jeg spiller wow.

Holder til På Ravenchrest.

Mage lvl 90, Frost/Arcane

Druid lvl 90 Resto/Feral

Priest lvl 90 Holy/Shadow

Warrior lvl 90 arms/Prot

DK lvl 90: Frost/Blood (tank)

Ellers:

Hunter lvl 88, Paladin 73, Lock 55, Shaman 52, Rouge: 49 og Monk: levl 5:P

Kult, jeg er på ravencrest også :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke akkurat si at man "spiller wow" når man kun levler til 90 og begynner på nytt. Det er enkelt å levle, man kan jo like godt spille tetris..

Anonymous poster hash: 3716f...487
  • Liker 1
Skrevet

Så man spiller ikke når man lvler? :klo: Hva gjør man da? Strikker? Går tur? Sover?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke akkurat si at man "spiller wow" når man kun levler til 90 og begynner på nytt. Det er enkelt å levle, man kan jo like godt spille tetris..

Er egentlig enig i dette. WoW er et spill som fokuserer mye på endgame, det er kanskje nettopp raiding og hardcore PvP som gjør WoW til et unikt spill. Å si at WoW er kjedelig og at levling er det eneste som er gøy med spillet viser bare hvor utrolig lite endgame man faktisk har fåt spilt. Og helt seriøst, det var ikke før jeg begynte å raide skikkelig jeg faktisk lærte noe om klassen min. Har 2 alter i lvl 90 i tillegg til mainen min som er druid, men det er druiden min jeg har raida med og det er faktisk den eneste klassen jeg kan skikkelig å spille. Jeg skjønner mekanikken i de to andre, men det er kun på LFR-nivå.

WoW er et spill som er morsomt når man er god til det. Jeg syns det er morsomt å spille restodruid, men helt dritkjipt å spille holy pala siden jeg ikke kan det, så den gidder jeg aldri å røre.

Anonymous poster hash: 1d03e...5f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange måter å spille WoW på. Det finnes jo også egne RP-servere for de som synes det er måten å spille på, noen kjører ren PvP, noen ren endgame PvE.

Jeg spiller men stadig mindre. Jeg har hittil 7 karakterer på level 85 og 90. I forrige expansion så hadde jeg en 85 hunter som jeg omtrent kun kjørte Arena 3v3 og 5v5 med, og enkelte battlegrounds. I tillegg hadde jeg en 85 priest som ble brukt til engame raiding.

Denne expansionen så har hunteren blitt parkert og jeg kjører nå kun pve raiding med priesten, i tillegg til å levle litt småalts. Jeg må også finne en karakter å slette, for jeg "må" levle en ny karakter i hver expansion, hvertfall om en ny rase introduseres. For meg er det å levle og queste seg gjennom historien en viktig del av det å "spille tetris" ;)

Engame raiding er jo mer brainless enn å levle, om man sololevler. Det er jo bare å følge hva DBM og raid leader sier og trykke på de samme spells og abilities om igjen og om igjen. Og ja, en ting til; Dont stand in bad.

Levling med questing er flere soner, historier, quest chains osv. Ingen spillestil er mindre eller mer "spilling" enn andre, imo.

Anonymous poster hash: 889f3...fd0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller. Har veldig lyst til å raide, men så langt har jeg kun gjort Flex og 2 bosser i normal. Synes det er så vanskelig å finne raids når jeg ikke har Ahead of the Curve-achievementen, selv om jeg har greit itemlevel og vet at jeg er god nok.. noen som har noen tips? :)

Anonymous poster hash: 373e3...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...