Anciol Skrevet 12. september 2013 #881 Skrevet 12. september 2013 ARghhh for lav Gearscore å være med å knerte Garrosh! Faen faen!"
Raven Emerald Skrevet 12. september 2013 #882 Skrevet 12. september 2013 ARghhh for lav Gearscore å være med å knerte Garrosh! Faen faen!" Hva er kravet, da?
Raven Emerald Skrevet 12. september 2013 #884 Skrevet 12. september 2013 Jeg har 485. Hrm, må vel prøve litt hardere. =P
Vulpes Skrevet 12. september 2013 #885 Skrevet 12. september 2013 Da har jeg flyttet til Kazzak. Måtte endre nick ettersom Triix allerede var tatt der, så nå heter jeg Vetta. Har bare vært der i én dag, men gud så mye morsommere det er å spille på en server hvor man faktisk møter andre mennesker! Det vil si, andre mennesker som ikke bare dreper deg så fort de får sjansen Også trives jeg godt i guildet hittil Var med på Vale of Eternal Sorrows i Flexible-modus. Fant ut at raiding er litt morsommere enn jeg trodde, og mindre vanskelig når man prater med noen som forklarer underveis. Kjipt for de andre at jeg gjør sabla dårlig DPS da, men...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #886 Skrevet 12. september 2013 Timeless Isle er moro. Det er flust av itemlevel 496-gear der, har allerede oppgradert en del. Ble veldig glad når jeg oppdaget at 496-gearet kan oppgraderes med en duppedings fra en av weekly-chestene på Timeless Isle! :D 535 ftw, det ble i alle fall en liten forbedring. Anonymous poster hash: b44e9...c41
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #887 Skrevet 13. september 2013 Er det blitt enda mer casual med årene eller? (2009 da jeg sluttet) Husker at når jeg ga opp var det så lett å få gear. Selv de som nettopp hadd dinga lvl cap hadde tier7 (tror det var 7) etter noen timer. Når det gjelder raid så kan man bestemme selv hvor casual man vil være siden det er 4 forskjellige moduser å velge mellom. Looking for raid er det enkleste (husker ikke om det var ute i 2009?), så flex raid som er nytt nå, normal modus og naturlig nok heroic med høyeste vanskelighetsgrad. Om man ikke bryr seg om å få høyeste gear level og bare vil se innholdet så kan man fint gjøre det i enkleste modus og være ferdig i løpet av noen timer. Anonymous poster hash: b44e9...c41
Vulcan Skrevet 13. september 2013 #888 Skrevet 13. september 2013 Når det gjelder raid så kan man bestemme selv hvor casual man vil være siden det er 4 forskjellige moduser å velge mellom. Looking for raid er det enkleste (husker ikke om det var ute i 2009?), så flex raid som er nytt nå, normal modus og naturlig nok heroic med høyeste vanskelighetsgrad. Om man ikke bryr seg om å få høyeste gear level og bare vil se innholdet så kan man fint gjøre det i enkleste modus og være ferdig i løpet av noen timer. Anonymous poster hash: b44e9...c41 Så du kan raide med randoms players? :| Skjedde med klaner og evig mye planlegging? Ikke mye igjen av det da, hvis du ikke kjører heroic. Jojo, da var det kansje greit at jeg sluttet da =D
Gjest Tekola Skrevet 13. september 2013 #889 Skrevet 13. september 2013 For ikke å nevne gearfarming på Timeless Isles (eller Gankfull isles...) HAR VI KASTET NOK EPICS PÅ DEG NÅ?!?! HER, TA NOEN DU KAN BRUKE PÅ ALTENE DINE OGSÅ! KTHXBAI.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #890 Skrevet 13. september 2013 Jeg kjeder meg på Timeless Isle. Dvs, jeg rekker aldri å kjede meg, derfor er det kjedelig. Kan bare gå 5 min før du blir angrepet, max. Utrolig frustrerende, en guild av samme rase som meg (horde) angriper bevisst alle andre hordes så snart vi sloss med rares eller andre mobs. De tør vel ikke ta ordentlig pvp.. Ikke at jeg er god i pvp, men mønsteret er irriterende. Skulle kunne gått an å kjøpt seg en dings som gjorde characteren immun mot det pvp-flagget Anonymous poster hash: 45861...8a2
Raven Emerald Skrevet 13. september 2013 #891 Skrevet 13. september 2013 (endret) Jeg kjeder meg på Timeless Isle. Dvs, jeg rekker aldri å kjede meg, derfor er det kjedelig. Kan bare gå 5 min før du blir angrepet, max. Utrolig frustrerende, en guild av samme rase som meg (horde) angriper bevisst alle andre hordes så snart vi sloss med rares eller andre mobs. De tør vel ikke ta ordentlig pvp.. Ikke at jeg er god i pvp, men mønsteret er irriterende. Skulle kunne gått an å kjøpt seg en dings som gjorde characteren immun mot det pvp-flagget Anonymous poster hash: 45861...8a2 Hvordan kan du angripe Horde hvis du er Horde selv? Jeg har stort sett kun vært på Timeless Isle de gangene jeg har vært logget på, og har ikke vært PvP-tagget i det hele tatt. Selv om jeg har sett andre som har vært PvP-tagget. Men det forklarer uansett ikke det du sier om at Horde angriper Horde. Om du er på en PvP-server, blir du selvsagt ikke kvitt tag'en. Jeg gjør ikke det, og jeg har til dags dato aldri endt opp i en PvP-kamp uten at jeg angrep en tagget Alliance-dritt (=P) ved en feil, fordi han stod og klenget seg oppi meg mens jeg sloss. Eller jo, jeg har vel vært uheldig et par ganger, da jeg prøvde å lure meg usett inn i Ironforge. Det gikk heller dårlig. Å løpe inn i en Alliance-by, med PvP skrevet over hele meg, var åpenbart ikke et sjakktrekk av de helt lure... Forøvrig; du blir ikke tagget helt uten videre, du må ha angrepet en PvP-person selv direkte, eller satt taggen på deg selv. Timeless Isle er ikke en PvP-sone, der du får taggen automatisk. At du blir "overfalt" av PvP-folk mens du sloss, er vel fordi de vil ha enkel tilgang på honor-points, ikke fordi de ikke tør å spille PvP. Har selv gjort det i byene, om det er en PvP-spiller som kommer innom. Så gir jeg dem death-blowen, og så får jeg poeng. =P Ellers hadde vel aldri min lille level 40 priest klart å kverke en level 90 DK. Endret 13. september 2013 av Raven Emerald
Anciol Skrevet 13. september 2013 #892 Skrevet 13. september 2013 Holder fred med Horde på den øyen har faktisk fått hjelp av hordespillere , sikkert fordi den flotte nattalvroguen min ser så søt ut:)
Vulpes Skrevet 13. september 2013 #893 Skrevet 13. september 2013 Jeg suste rundt på Timeless Isle for første gang i dag, med noen fra guilden. Herregud så mye epic gear man får der! Bra for meg som virkelig trenger å geare meg opp litt Kazzak har nesten kun Horde, men jeg så noen Alliance rundt omkring på øyen. Kunne ikke se at noen angrep dem, noe jeg synes er ålreit, ettersom det hadde vært klin umulig for dem å oppdage Timeless Isle om alle skulle ganke dem hele tiden. (Jeg angrep dog en nattalv en gang ved et uhell, trodde hun angrep meg. Men rakk ikke gjøre noen skade før jeg skjønte at jeg tok feil, og så stakk hun av. Fikk dårlig samvittighet )
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #894 Skrevet 13. september 2013 Så du kan raide med randoms players? :| Skjedde med klaner og evig mye planlegging? Ikke mye igjen av det da, hvis du ikke kjører heroic. Jojo, da var det kansje greit at jeg sluttet da =D Klaner og evig mye planlegging eksisterer som før så klart. Men hvis man ønsker å være veldig casual og fremdeles se innholdet så er det ikke noe i veien for det heller. Synes WoW er bedre nå enn noen sinne (har spilt siden vanilla), utrolig mange forskjellige aktiviteter å drive med utenfor raids nå også. Anonymous poster hash: b44e9...c41
LoneWolf Skrevet 13. september 2013 #895 Skrevet 13. september 2013 Det er ganske nais at man får så mye epic synest jeg, har gearet opp 3 karakterer med gearet jeg fant på main karakterenmin Utenom det så er det irriterende med folk av egen faction som angriper deg sammen med de 100 andre de løper sammen med (dette er mulig ved hjelp av en item som flagger deg for pvp for de som ikke visste det). Synest også det er artig at det er ås mye rare skapninger her. Men jeg har ikke legendary cape så derfor kommer jeg ikke til det ene stedet man må ha det :/
Hettemaake Skrevet 14. september 2013 #896 Skrevet 14. september 2013 Hatt mye morsomt på Timeless isle, men prøver også å geare meg opp til Hellscream så litt LFR blir det også.
Raven Emerald Skrevet 14. september 2013 #897 Skrevet 14. september 2013 Det er ganske nais at man får så mye epic synest jeg, har gearet opp 3 karakterer med gearet jeg fant på main karakterenmin Utenom det så er det irriterende med folk av egen faction som angriper deg sammen med de 100 andre de løper sammen med (dette er mulig ved hjelp av en item som flagger deg for pvp for de som ikke visste det). Synest også det er artig at det er ås mye rare skapninger her. Men jeg har ikke legendary cape så derfor kommer jeg ikke til det ene stedet man må ha det :/ Da skjønner jeg. Takk for oppklaringen. Kunne du i samme øyeblikk forklare (med plansjer og grafer, helst) hvilken item det er snakk om, og hvordan jeg kan unngå den? =P
LoneWolf Skrevet 15. september 2013 #898 Skrevet 15. september 2013 (endret) Du kan kjøpe "Censer of Eternal Agony" fra NPC "Speaker Gulan" (http://www.wowhead.com/npc=73307/speaker-gulan) ved "The Blazing Way" for 1000 timeless coins. Denne itemen gjør slik at du blir flagget for pvp og kan angripe alt og alle. Den eneste måten å unngå dette er ved å unngå enten Timeless Isle totalt eller så må du bare se opp for alle players som er røde og kan angripes Endret 15. september 2013 av LoneWolf
LoneWolf Skrevet 15. september 2013 #900 Skrevet 15. september 2013 Kappen får du ved å følge (legendary) questlinen til Wraithlor (eller noe slikt). Han som krever at du skal grinde rep til du blir blå. Den siste rewarden fra han er en ilvl 608 kappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå