Singha Skrevet 4. september 2013 #841 Skrevet 4. september 2013 Kan man spille Ogre enda? DA kommer jeg tilbake.
LoneWolf Skrevet 4. september 2013 #842 Skrevet 4. september 2013 Jeg startet vel i TBC og så har jeg spilt i noen måneder ved hver expansion. Det ble litt mer i cata og mop siden jeg da drev min egen guild med over 250 norske medlemer Jeg synest at mop i seg selv er ganske artig, men jeg misliker at det er så sykt med grinding som skal til. Favoritt hobbyen min i mop (da jeg fortsatt spillte det) var å henge rundt the dark portal og passivt demonstrere mot at horden alltid er der og ganker lowbies og andre som skal gjennom portalen Jeg fikk spilt litt på den nyeste patchen da en random kineser plutselig fikk tak i accounten min (og jeg har ikke vært inne på 6 mnd!). Han gav meg i det minste litt gratis game-time mot at jeg måtte prate med en gm litt. Hovedpoenget er at ved den nyeste patchen er det vel bare at det er lagt til litt nye raids og world bosses, samt at man kan bedrive et angrep på en thunder king eller noe slikt. Det tok ikke lang tid før jeg var lai av de nyeste quest greiene. Questing er virkelig ikke laget for en healer med tank offspec. Det tar så lang tid når det er "drep 1000 av det dyret her" hele tiden.
Hettemaake Skrevet 4. september 2013 #843 Skrevet 4. september 2013 * Nytt raid: Siege of Orgrimmar. Selveste Garrosh is going down * Nytt område: Timeless isle * Proving grounds: Område hvor lvl 90's man kan øve seg på healing, tanking og dmg * Flere av serverne skal "slås" sammen ++ Gleder meg En stund siden jeg har spilt nå pga ustabilt nett, men har fått fikset det til patchen kommer.
Gjest Funky Punk Skrevet 4. september 2013 #844 Skrevet 4. september 2013 Hmm, kanskje jeg skal bruke litt tid på spillet igjen da Regner vel med at det blir nye achievements også som jeg kan gjøre Kan jo ikke finnes achievements som ikke jeg har gjort på mainen min
Hettemaake Skrevet 4. september 2013 #845 Skrevet 4. september 2013 Haha, er achievement-junkie selv. Kjæresten min syns det er så teit Begynte ikke å spille før MoP kom ut så jeg har masse som skal gjøres.
Gjest Funky Punk Skrevet 4. september 2013 #846 Skrevet 4. september 2013 (endret) Haha, er achievement-junkie selv. Kjæresten min syns det er så teit Begynte ikke å spille før MoP kom ut så jeg har masse som skal gjøres. Ouch, masse achievement du aldri kan få også da Nå ligger jeg vel på 13000-14000 achievementpoints, men så har jeg spilt siden det ble sluppet i Norge, så har achi for alle mounts og greier fra før achi-systemet kom Endret 4. september 2013 av Funky Punk
Hettemaake Skrevet 4. september 2013 #847 Skrevet 4. september 2013 Ouch, masse achievement du aldri kan få også da Nå ligger jeg vel på 13000-14000 achievementpoints, men så har jeg spilt siden det ble sluppet i Norge, så har achi for alle mounts og greier fra før achi-systemet kom Ja, det er litt kjedelig. Huff, mounts er jeg også alt for glad i å få tak i. Sikler etter Ashes of Al'ar, men har enda ikke vært så heldig å fått den. Syns det er den fineste mounten på hele spillet. 1
Vulpes Skrevet 4. september 2013 #848 Skrevet 4. september 2013 Jeg begynte å spille litt for noen dager siden etter 1 års pause. Har ikke rukket å oppdage så mye ennå, så det er vanskelig å si hvorvidt jeg liker Mists of Pandaria hittil, men jeg har fått et godt inntrykk. Liker de nye stedene og de artige pandaene, og de få dungeonsene jeg har tatt hittil har vært artige, selv om jeg for det meste har løpt rundt som en forvirret høne, da. Har dessverre inntrykk av at det suger å være balance druid for tiden, stemmer det? Føler at DPSen min er langt dårligere enn den burde være, og jeg tror ikke det kun er fordi jeg er rusten. Spiller horde på Grim Batol, men kommer til å skifte server snart ettersom Grim Batol er ganske øde. Vurderer Kazzak, noen som spiller der?
Hettemaake Skrevet 4. september 2013 #849 Skrevet 4. september 2013 Jeg begynte å spille litt for noen dager siden etter 1 års pause. Har ikke rukket å oppdage så mye ennå, så det er vanskelig å si hvorvidt jeg liker Mists of Pandaria hittil, men jeg har fått et godt inntrykk. Liker de nye stedene og de artige pandaene, og de få dungeonsene jeg har tatt hittil har vært artige, selv om jeg for det meste har løpt rundt som en forvirret høne, da. Har dessverre inntrykk av at det suger å være balance druid for tiden, stemmer det? Føler at DPSen min er langt dårligere enn den burde være, og jeg tror ikke det kun er fordi jeg er rusten. Spiller horde på Grim Batol, men kommer til å skifte server snart ettersom Grim Batol er ganske øde. Vurderer Kazzak, noen som spiller der? Ikke bytt før patchen kommer ut. De skal slå sammen flere av serverne
Gjest Tekola Skrevet 5. september 2013 #850 Skrevet 5. september 2013 Jeg sliter også helt drøyt med balance dps, tror det blir resto fremover om ikke mye skjer i patchen.
Vulpes Skrevet 5. september 2013 #851 Skrevet 5. september 2013 Ikke bytt før patchen kommer ut. De skal slå sammen flere av serverne Å, takk for tips! Lurt, da venter jeg Jeg sliter også helt drøyt med balance dps, tror det blir resto fremover om ikke mye skjer i patchen. Godt det ikke bare er meg Får vurdere resto druid jeg og. Synes bare det er litt skummelt å heale nå i starten, siden jeg fremdeles er så ute av trening, haha. Pingletonje.
Gjest Tekola Skrevet 5. september 2013 #852 Skrevet 5. september 2013 Jeg har blitt helt care på det med randoms nå. "Å, døde du? Sikkert din egen feil. Lalalalala *
plix Skrevet 5. september 2013 #853 Skrevet 5. september 2013 Jeg har blitt helt care på det med irandoms nå. "Å, døde du? Sikkert din egen feil. Lalalalala * Hahaha :D
Gjest ms_kwang Skrevet 6. september 2013 #854 Skrevet 6. september 2013 Jeg har tatt meg en pause fra spillet jeg x) Men om det kommer noe nytt og gøy ut, så blir jeg sikkert med igjen xD Hallo etter 5år elns så GÅR du lei xD Men har så mange minner fra spillet o.o weeh
Gjest Kv84 Skrevet 6. september 2013 #856 Skrevet 6. september 2013 Priest som healer på pvp er jo sykt gøy nå, men det tar så sinnsykt lang tid før man entrer bg, hvor har det blitt av alle folka? Er jo bare meg i guilden, så startet på annet realm for mer liv i guild.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #857 Skrevet 6. september 2013 Er slaget om ogrimmar i gang? Starter på onsdag! :D Anonymous poster hash: b44e9...c41
Vulpes Skrevet 6. september 2013 #858 Skrevet 6. september 2013 Hva er slaget om Orgrimmar egentlig? Jada, n00bespørsmål, men jeg vil heller prate om det her inne enn å Google det akkurat nå Blir det et nytt raid? Jeg prøvde å heale for første gang nå i dag, i Mogu'Shan Palace eller hva det nå heter. Failet litt på slutten av siste boss, hvor det ble så utrolig mange ting man måtte passe seg for på gulvet. Klarte å dø på slutten haha, men de klarte likevel å drepe bossen da, for han hadde såpass lite liv igjen av det gikk fint. Så alt i alt - great success! :D
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #860 Skrevet 7. september 2013 "Siege of Ogrimmar" er navnet på den neste patchen og det nye raidet. Det er fortsettelsen på historien om Warchief Hellscream, som vi jo har forstått er en maktsyk krigshisser av dimensjoner. I starten av patchen vil vi se at ting har gått helt over styr i Pandaria og raidet går ut på at alliance og horde ta tilbake kontrollen over Orgrimmar. Står litt mer om det her: http://wowpedia.org/Patch_5.4.0 Gleder meg! :D Anonymous poster hash: b44e9...c41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå